×
×

به مناسبت پاسداشت روز ملی خلیج فارس
کاشت۱۴۰۰نهال‌مثمر در منازل گناوه

  • کد نوشته: 31382
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: کاشت ۱۴۰۰ نهال مثمر به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و در راستای طرح جنگلانه در چهار استان جنوبی کشور آغاز شده است که نقش مهمی در توسعه سرانه فضای سبز این شهرستان دارد.
    کاشت۱۴۰۰نهال‌مثمر در منازل گناوه
  • تبلیغ هدفمند

    پروژه کاشت ۱۴۰۰ نهال مثمر در منازل مسکونی گناوه به مناسبت پاسداشت روز ملی خلیج فارس و فاز نخست طرح جنگلانه به همت موسسه فرهنگی هنری مختص در آیینی باحضور مسئولان و دوستداران محیط زیست آغاز شد.

    کاشت۱۴۰۰نهال‌مثمر در منازل گناوه
    کاشت۱۴۰۰نهال‌مثمر در منازل گناوه
    کاشت۱۴۰۰نهال‌مثمر در منازل گناوه

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه  در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: کاشت  ۱۴۰۰  نهال مثمر به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و در راستای طرح جنگلانه در چهار استان جنوبی کشور آغاز شده است که نقش مهمی در توسعه سرانه فضای سبز این شهرستان دارد.

    مریم میری افزود: نهال‌های توزیع شده  به  نام مادران خانوارها،   شناسنامه دار و پلاک دار می شوند و روند رشد و نگهداری آنها توسط  انجمن‌های فعالان محیط زیست پیگیری خواهد شد.

    وی گفت:  پیشنهاد دهنده توزیع  نهال‌ها به منازل مسکونی مریم پورخدر مدیر انجمن هیات سبز گناوه بوده است که این موسسه مسئولیت اجرای آن را برعهده گرفت.

    میری یادآورشد: نهال‌ها شامل لیمو، توت و نارنج گرمسیری است که در منازل شهرستان گناوه توزیع خواهد شد.

    مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه اضافه کرد: در طرح کاشت ۱۴۰۰ نهال مثمر، انجمن‌های حیات سبز گناوه ، حقوق دانشگاه پیام نور گناوه، و موسسه سرایش زندگی نو مشارکت دارند.

    در  آیین افتتاحیه این طرح چند نهال در موسسه فرهنگی مختص غرس شد و سپس شرکت کنندگان در گلزار شهدای دوران دفاع مقدس این شهرستان حضور یافته  و ادای احترام کردند.

    در گلزار شهدای این شهر با حضور تعدادی از مسئولان و دوستداران محیط زیست به همراه  مادر شهید هاشم امیری ، چند اصله  گل و نهال بر سر مزار شهدا  غرس شد.

    شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *