×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری
آموزگاران‌هم‌پای‌کادرسلامت در میدان مقابله‌باکرونا

  • کد نوشته: 31385
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جعفر مردانی روز شنبه در برنامه ویدئوکنفرانس دیدار مدیران برگزیده کشور با رییس‌جمهوری با عنوان «سپاس معلم» تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در میدان، اجازه تعطیلی آموزش را ندادند.
    آموزگاران‌هم‌پای‌کادرسلامت در میدان مقابله‌باکرونا
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت روز و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: آموزگاران و کادر آموزش برای توسعه کشور هم‌پای کادر سلامت در میدان مقابله با ویروس کرونا ایستادند.

    آموزگاران‌هم‌پای‌کادرسلامت در میدان مقابله‌باکرونا
    آموزگاران‌هم‌پای‌کادرسلامت در میدان مقابله‌باکرونا
    آموزگاران‌هم‌پای‌کادرسلامت در میدان مقابله‌باکرونا

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جعفر مردانی روز شنبه در برنامه ویدئوکنفرانس دیدار مدیران برگزیده کشور با رییس‌جمهوری با عنوان «سپاس معلم» تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در میدان، اجازه تعطیلی آموزش را ندادند.


    وی افزود: فعالیت معلمان در فضای مجازی از طریق شبکه شاد، وضعیت آموزش کشور در دوران شیوع ویروس کرونا را مستمر نگه داشت.
    مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افتخاراتی که امروز در حوزه آموزش کشور کسب شده، نتیجه عشق، ایثار و هنر معلمان است.
    فرحناز قائدامینی تصریح کرد: در حوزه آموزش کشور مشکلاتی وجود داشته که با تلاش معلمان پوشش داده و رفع شده است.
    وی یادآور شد: به‌واسطه تلاش، عشق، ایثار و از خود گذشتگی معلمان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا، تمامی دانش‌آموزان استان حداقل به یکی از فرصت‌های آموزش دست یافته‌اند.
    قائدامینی اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان پیگیری شده و اجرای آن به‌زودی عملیاتی می‌شود.
    وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای تامین مسکن ۱۷۰ هزار فرهنگی در کشور اشاره و تاکید کرد: بُرش استانی این تفاهم‌نامه در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن متقاضیان در شهرکرد سپس بقیه شهرها تا یک‌ماه دیگر اختصاص داده می‌شود.
    قائدامینی افزود: در شهرهایی از چهارمحال و بختیاری که برای تامین زمین مناسب مسکن فرهنگیان مشکل وجود دارد، واحدهایی از طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌یابد.
    به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ۱۴ هزار و ۶۲۲ نفر نیروی انسانی دارد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۰ نفر معلم هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *