×
×

فرماندار گناباد
هزینه۴۰۰میلیاردریالی برای زیرساختهای‌آموزش‌وپرورش گناباد

  • کد نوشته: 31388
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حامد قربانی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد افزود:ـ با اختصاص این مبلغ از منابع دولتی و مشارکت خیران ۱۸ طرح شامل احداث، تکمیل و نوسازی مدارس و نمازخانه های آنها در مناطق شهری و روستایی گناباد اجرا شد.
    هزینه۴۰۰میلیاردریالی برای زیرساختهای‌آموزش‌وپرورش گناباد
  • تبلیغ هدفمند

     فرماندار گناباد گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه زیرساختهای آموزش و پرورش مناطق شهری و روستایی این شهرستان طی سه سال گذشته هزینه شده است.

    هزینه۴۰۰میلیاردریالی برای زیرساختهای‌آموزش‌وپرورش گناباد
    هزینه۴۰۰میلیاردریالی برای زیرساختهای‌آموزش‌وپرورش گناباد
    هزینه۴۰۰میلیاردریالی برای زیرساختهای‌آموزش‌وپرورش گناباد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حامد قربانی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد افزود:ـ با اختصاص این مبلغ از منابع دولتی و مشارکت خیران ۱۸ طرح شامل احداث، تکمیل و نوسازی مدارس و نمازخانه های آنها در مناطق شهری و روستایی گناباد اجرا شد.

    وی ادامه داد: ۲ هزار میلیارد ریال سالانه صرف هزنیه های تعلیم و تربیت و حقوق پرسنل و فرهنگیان آموزش و پرورش گناباد می شود.

    فرماندار گناباد گفت: در کنار توسعه و تکمیل زیرساختهای آموزشی و به دنبال شیوع ویروس همه گیر کرونا و تشکیل مجازی کلاسهای درس، ۳۰ طرح طی یک سال گذشته برای تقویت زیرساختهای مجازی آموزش و پرورش این شهرستان اجرا و با همکاری بنیاد خیریه ابرار ۷۵۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند گنابادی توزیع شد.

    قربانی افزود: دولت تدبیر و امید طی سالهای گذشته با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و به خصوص تشدید تحریمهای ظالمانه دشمنان علیه میهن اسلامی، در کنار عنایت به تقویت و توسعه زیرساختها در بخشهای مختلف اقتصادی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و آموزش و پرورش بیشترین توجه را به مسائل معیشتی و اقتصادی پرسنل این بخش و به خصوص فرهنگیان داشته است.

    رییس شورای آموزش و پرورش گناباد با اشاره به این که برخی اشخاص به صورت ناجوانمردانه خدمات دولتهای یازدهم و دوازدهم و عملکرد ادارات گوناگون را زیرسوال می برند گفت: مردم خود با آگاهی از خدمات دولت تدبیر و امید بیش از پیش نسبت نظام جمهوری اسلامی امیدوار می شوند.

    قربانی قدمت افزون بر ۱۰۰ ساله آموزش و پرورش گناباد را یادآور شد و افزود: موزه این بخش با تکمیل اسناد و مدارک مربوطه در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز می کند.

    وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۹۲۴ دانش آموز شامل هشت هزار و ۳۲۸ دانش آموز دختر و هشت هزار و ۵۹۶ دانش آموز پسر در قالب ۹۱۱ کلاس درس و ۱۷۳ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند و نسبت دانش آموز به معلم ۱۱.۵ نفر است و این میزان در مقطع ابتدایی شهرستان ۱۴.۴ درصد است که باید با جذب استخدامی های جدید این کمبود کاهش یابد و در مقطع متوسطه دوم وضعیت مناسب تر و به ازای هر ۷.۷ دانش آموز یک معلم فعال است.

    مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *