×
×

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی
ابتلا هزارمعلم خراسان‌شمالی به کرونا

  • کد نوشته: 31473
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ۱۶۳ نفر از این معلمان در موج چهارم بیماری کووید۱۹ که از فروردین ماه سال جاری در استان خراسان شمالی شیوع یافت به این بیماری مبتلا شدند.
    ابتلا هزارمعلم خراسان‌شمالی به کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از آغاز همه گیری کرونا تا کنون یکهزار و ۱۱۸ معلم و کادر اداری آموزش و پرورش خراسان شمالی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

    ابتلا هزارمعلم خراسان‌شمالی به کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ۱۶۳ نفر از این معلمان در موج چهارم بیماری کووید۱۹ که از فروردین ماه سال جاری در استان خراسان شمالی شیوع یافت به این بیماری مبتلا شدند.


    وی اضافه کرد: براساس آمار رسمی حدود ۱۵ نفر از معلمان فعال و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش این استان براثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی تعداد دانش آموزانی که به این بیماری مبتلا شدند را حدود ۹۸۷ نفر اعلام کرد و اظهارداشت : حدود ۳۵۰ نفر از این دانش آموزان در سال جاری و در موج چهارم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

    مودی اضافه کرد : متاسفانه بر اثر این بیماری منحوس چهار نفر از دانش آموزان این استان نیز جان باختند.
    وی اضافه کرد : تمام دانش آموزانی که در سال جاری به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند، در منزل و قرنطینه خانگی مراحل درمانی خود را سپری کردند و هم اکنون هیچ دانش آموزی به دلیل این بیماری در بیمارستان های استان تحت درمانی بیمارستانی قرار ندارد.

    استان خراسان شمالی حدود ۱۸۰ هزار دانش آموز و ۱۴ هزار معلم دارد.
    ویروس کرونا که اواخر اسفندماه سال ۹۸ با شناسایی نخستین بیمار در بجنورد در این استان شیوع یافت، تاکنون سه موج از این بیماری سپری شد و از فروردین ماه ۱۴۰۰ با روند صعودی آمار بیماران بستری استان خراسان شمالی وارد موج چهارم بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا شد به طوری که هم اکنون افزون بر ۴۵۰ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند و در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان یک هزار و ۱۶۵ نفر جان خود را براثر بیماری کووید ۱۹ از دست دادند که حدود ۱۰۰ نفر از این افراد در موج چهارم جان باختند.
    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون  هزار ۱۶۵ نفر در این استان جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *