×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری
بازگشایی‌بازارچهارمحال‌وبختیاری بدون‌مصوبه‌ ستادکرونا غیرقانونی‌‌است

  • کد نوشته: 31492
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جعفر مردانی روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تیم‌های نظارت با محوریت فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان شکل گیرد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار استان تداوم یابد و خطری متوجه سلامت مردم نشود.
    بازگشایی‌بازارچهارمحال‌وبختیاری بدون‌مصوبه‌ ستادکرونا غیرقانونی‌‌است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی ۵۰ درصد اصناف این استان در هفته جاری گفت: این بازگشایی غیرقانونی است و باید بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند.

    بازگشایی‌بازارچهارمحال‌وبختیاری بدون‌مصوبه‌ ستادکرونا غیرقانونی‌‌است
    بازگشایی‌بازارچهارمحال‌وبختیاری بدون‌مصوبه‌ ستادکرونا غیرقانونی‌‌است
    بازگشایی‌بازارچهارمحال‌وبختیاری بدون‌مصوبه‌ ستادکرونا غیرقانونی‌‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جعفر مردانی روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تیم‌های نظارت با محوریت فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان شکل گیرد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار استان تداوم یابد و خطری متوجه سلامت مردم نشود.

    وی ادامه داد: در همین راستا برای کمک به اصناف آسیب‌دیده پیشنهادها جمع‌آوری می‌شود تا در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

    مردانی، روند مهار ویروس کرونا در استان را مطلوب ارزیابی کرد و در عین حال بر روند نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: موج چهارم کرونا در برخی شهرستان‌های استان روند کاهشی به خود گرفته است، اما این وضعیت به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شکننده است و باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت و جدیت لازم پیگیری شود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نظارت‌های فعلی راضی کننده نیست و باید بیش از پیش به ویژه در تهویه امکان عمومی، مطب‌های پزشکی، نانوایی‌ها، آرامستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی نظارت شود.

    مردانی، کنترل مبادی ورودی شهرستانها را از دیگر نکات ضروری دانست و افزود: باید همچنان از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری شود و به ویژه برای تعطیلات پیش رو، پارک‌ها و بوستان‌ها و مراکز تفریحی بسته شود و هیچ خدماتی در کانونهای گردشگری به مسافران ارائه نشود.

    وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) در خصوص برگزاری احیای شب‌های قدر گفت: این برنامه معنوی در مکان‌های روباز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود تا سلامتی شرکت‌کنندگان حفظ شود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص امتحانات دانش‌آموزان نیز تابع ستاد ملی کرونا هستیم و بر اساس تصمیمات ملی در استان اقدام می‌شود.

    به گزارش ایرنا، هم اینک ۵۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری است که از این تعداد ۶۸ نفر با حال عمومی بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

    از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۱ هزار و ۶۹۱ مورد نمونه‌گیری کرونا در استان انجام شده که بر اساس آن ۳۹ هزار و ۶۳۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *