×
×

رییس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی
توزیع ۹۰هزاربسته‌معیشتی توسط سپاه‌امام‌رضا(ع)

  • کد نوشته: 31495
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروههای جهادی پایگاههای بسیج استان و بسیج سازندگی این بسته‌ها را توزیع کرده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته معیشتی دیگر نیز توسط پایگاههای مقاومت بسیج استان توزیع شود.
    توزیع ۹۰هزاربسته‌معیشتی توسط سپاه‌امام‌رضا(ع)
  • تبلیغ هدفمند

    رییس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۹۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام چهار تا ۶ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

    توزیع ۹۰هزاربسته‌معیشتی توسط سپاه‌امام‌رضا(ع)
    توزیع ۹۰هزاربسته‌معیشتی توسط سپاه‌امام‌رضا(ع)
    توزیع ۹۰هزاربسته‌معیشتی توسط سپاه‌امام‌رضا(ع)

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروههای جهادی پایگاههای بسیج استان و بسیج سازندگی این بسته‌ها را توزیع کرده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته معیشتی دیگر نیز توسط پایگاههای مقاومت بسیج استان توزیع شود.


    وی ادامه داد: تاکنون بسیج سازندگی خراسان رضوی به کمک گروههای جهادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.
    رییس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه امسال هم تعداد ۴۰۸ گروه جهادی در قالب سه هزار و ۵۰۹ نفر در عرصه‌های عمرانی، سلامت، فرهنگی، توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال در سطح استان خدمت رسانی کردند.
    کوکبی ادامه داد: نوروز امسال هم سه قرارگاه جهادی در شهرستانهای سبزوار، تایباد و خواف مستقر شدند و در زمینه‌های پزشکی و درمانی، عمرانی، تبلیغی و فرهنگی و آموزشی و علمی به فعالیت پرداختند.
    وی افزود: فعالیت‌ها شامل بازسازی و احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، مرمت مدرسه‌های منطقه، ویزیت و درمان بیماران و در موارد خاص ارجاع رایگان بیماران به بیمارستان‌های مشهد، مباحث علمی، انگیزشی، آینده‌نگری و دیگر موارد بوده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *