×
×

مسئول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان
۳۰طرح بین‌دانشگاه‌دامغان‌وصنعت درحال‌انجام است

  • کد نوشته: 31501
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهدی صرفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته ۱۵ طرح صنعتی با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بین دانشگاه دامغان و شرکت های صنعتی منعقد شد و با احتساب قرادادهای در حال پیگیری، هم‌ اکنون ۳۰ طرح در حال انجام است.
    ۳۰طرح بین‌دانشگاه‌دامغان‌وصنعت درحال‌انجام است
  • تبلیغ هدفمند

    مسئول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان گفت: این واحد دانشگاهی به منظور برقراری ارتباط با صنعت، تعداد ۳۰ طرح‌ با واحدهای صنعتی مختلف در حال انجام دارد.

    ۳۰طرح بین‌دانشگاه‌دامغان‌وصنعت درحال‌انجام است
    ۳۰طرح بین‌دانشگاه‌دامغان‌وصنعت درحال‌انجام است
    ۳۰طرح بین‌دانشگاه‌دامغان‌وصنعت درحال‌انجام است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهدی صرفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته ۱۵ طرح صنعتی با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بین دانشگاه دامغان و شرکت های صنعتی منعقد شد و با احتساب قرادادهای در حال پیگیری، هم‌ اکنون ۳۰ طرح در حال انجام است. 

    وی اظهار داشت: یکی از اقدام‌های دانشگاه در راستای ارتباط بهتر با صنایع، استقرار نماینده دانشگاه در شهرک صنعتی دامغان و راه‌اندازی کلینیک صنعت است. 

    صرفی بیان کرد: دانشگاه دامغان در سال گذشته توانست رتبه ۶ کارشناسی و رتبه ۱۰ کارشناسی‌ارشد در وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان را کسب کند. 

    وی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه با هشت شرکت، برگزاری ۴۰ دوره‌ مهارت‌افزایی دانشجویی و ارائه طرح جامع افزایش کمی و کیفی تولید پسته در دامغان به عنوان طرح مزیت استانی، از دیگر اقدام‌های صورت‌گرفته در دفتر ارتباطات با صنعت دانشگاه دامغان است.

    مسوول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان گفت: پل ارتباطی بین صنعت، معدن و دانشگاه به منظور همکاری های دوجانبه شکل می‌گیرد که اهداف اصلی از انعقاد تفاهم‌نامه ها، انجام امور اکتشافی، ارائه خدمات آزمایشگاهی، تهیه گزارش و نقشه های مورد نیاز و همچنین ایجاد فضایی مناسب برای انجام گفت‌ و گو بین اعضای هیات علمی و اعضای شرکت های صنعتی و معدنی با هدف انتقال دانش، مشکلات و نیازمندی ها است.

    به گزارش ایرنا، دانشگاه دامغان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده تحصیل می کنند و ۱۶۲ عضو هیات علمی در این مجموعه فعالیت دارند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *