×
×

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی
بارشهای‌بهاری در۱۵شهرستان خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 31554
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیروز تاکنون پس از بردسکن، بیشترین بارش در شهرستانهای کاشمر و خواف به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ میلیمتر ثبت شده است و در این مدت حدود پنج میلیمتر باران در شهر مشهد باریده است.
    بارشهای‌بهاری در۱۵شهرستان خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفته که بیشترین آن در بردسکن با ۲۵ میلیمتر رخ داده است.

    بارشهای‌بهاری در۱۵شهرستان خراسان‌رضوی
    بارشهای‌بهاری در۱۵شهرستان خراسان‌رضوی
    بارشهای‌بهاری در۱۵شهرستان خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیروز تاکنون پس از بردسکن، بیشترین بارش در شهرستانهای کاشمر و خواف به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ میلیمتر ثبت شده است و در این مدت حدود پنج میلیمتر باران در شهر مشهد باریده است.


    وی اضافه کرد: علاوه بر این مناطق طی این مدت در شهرستانهای قوچان، سبزوار، چناران، نیشابور، تربت حیدریه ،تربت جام، گناباد، درگز، فریمان، تایباد و کلات نیز باران گزارش‌ شده است.
    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران تا پایان هفته جاری به صورت پراکنده به ویژه در نواحی غربی و مرکزی خراسان رضوی همراه با رعد و برق، افزایش سرعت وزش ‌باد، افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب و سیلاب پیش بینی شده است.
    اثمری افزود: طی روزهای آینده میانگین دمای هوا در استان خراسان رضوی تغییر چندانی ندارد و کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۳ و ۲۳ درجه سلسیوس بوده است.
    وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین وزش باد طی این مدت در استان خراسان رضوی در شهرستان سرخس  با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *