×
×

فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان
بازداشت متخلفین برداشت‌غیرمجاز شن‌وماسه

  • کد نوشته: 31569
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ خانباز امیرافضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرونده متخلفان تشکیل و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
    بازداشت متخلفین برداشت‌غیرمجاز شن‌وماسه
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از دستگیری ۲ متخلف برداشت غیرمجاز شن و ماسه در اراضی ملی جیرفت خبر داد.

    بازداشت متخلفین برداشت‌غیرمجاز شن‌وماسه
    بازداشت متخلفین برداشت‌غیرمجاز شن‌وماسه
    بازداشت متخلفین برداشت‌غیرمجاز شن‌وماسه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ خانباز امیرافضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرونده متخلفان تشکیل و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

     وی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جیرفت در حین گشت زنی شبانه از برداشت غیر مجاز شن و ماسه در ۲ منطقه پل شور و روستای شه دراز بخش جبالبارز شمالی جلوگیری کردند.

    فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از توقیف ۲ دستگاه لودر در این پرونده های برداشت غیرمجاز شن و ماسه خبر داد.

    وی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و افزود: نیروهای یگان حفاظت به صورت شبانه روزی فعالیت گشت زنی را انجام می دهند.

    سرهنگ امیر افضلی ادامه داد: ماموران این یگان در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی با افراد سودجو برخورد قانونی می کنند.

    وی گفت: مردم هر گونه برادشت شن و ماسه از اراضی ملی، آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی و حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی را به شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ کنند.

    سرهنگ امیر افضلی ادامه داد: مردم با اطلاع‌رسانی به موقع تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی، جنگلی و منابع ملی و طبیعی جلوگیری کنند.

    اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *