×
×

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس
تحقق‌یکهزارو۵۰۰فرصت‌شغلی پارسال در منطقه‌ویژه‌خلیج‌فارس

  • کد نوشته: 31581
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسن خلج طهرانی روز سه شنبه با تبریک فرارسیدن هفته‌ کار و کارگر به تمام زحمت‌کشان ایران اسلامی بویژه کارگران شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس افزود: همچنین پارسال هشت هزار و ۶۰۰ نفر از جویندگان کار به صنایع مستقر در این منطقه ویژه معرفی شده‌اند.
    تحقق‌یکهزارو۵۰۰فرصت‌شغلی پارسال در منطقه‌ویژه‌خلیج‌فارس
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس گفت:طبق تعهد صورت گرفته یکهزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در سال گذشته در این منطقه ویژه اقتصادی محقق شد.

    تحقق‌یکهزارو۵۰۰فرصت‌شغلی پارسال در منطقه‌ویژه‌خلیج‌فارس
    تحقق‌یکهزارو۵۰۰فرصت‌شغلی پارسال در منطقه‌ویژه‌خلیج‌فارس
    تحقق‌یکهزارو۵۰۰فرصت‌شغلی پارسال در منطقه‌ویژه‌خلیج‌فارس

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسن خلج طهرانی روز سه شنبه با تبریک فرارسیدن هفته‌ کار و کارگر به تمام زحمت‌کشان ایران اسلامی بویژه کارگران شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس افزود: همچنین پارسال هشت هزار و ۶۰۰ نفر از جویندگان کار به صنایع مستقر در این منطقه ویژه معرفی شده‌اند.


    وی بیان داشت: در این برهه‌ی زمانی سه هزار و ۳۱۱ بازدید نیز از شرکت‌های پیمانکاری صورت گرفت تا شاهد تشدید نظارت‌ها در اجرای دقیق مقررات حاکم بر کار و اشتغال باشیم.
    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در خصوص تعداد شکایت های ثبت‌شده در واحد کار و اشتغال این منطقه ویژه اظهارداشت: امسال تعداد شکایت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است و از ۲۵۱ مورد شکایت سال گذشته به ۱۱۲ مورد شکایت در امسال رسیده‌ایم.
    خلج طهرانی ادامه داد: برای رسیدن به جهش تولید و دستیابی به پیشرفت اقتصادی، کارگر یکی از ستون‌های اصلی است، چراکه توجه به نیروی انسانی تضمین آینده‌ی یک مجموعه‌ خواهد بود.
    وی در پایان از تلاش همه کارگران خدوم شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس که در شرایط خاص به‌تبع شیوع ویروس کرونا همچنان در حال کار جهادی هستند، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم ماموریت سنگینی را که در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای حرکت در مسیر صحیح فرآیند تولید بر دوش داریم، به‌خوبی انجام دهیم.
    منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با دارا بودن اسکله اختصاصی مجهز به نوار متحرک تخلیه و بارگیری به طول ۳۲ کیلومتر به عنوان قطب تولید فولاد، آلومینیوم و فلز روی با جذب چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری در یک دهه گذشته و ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۳ کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.
    فراهم آوردن شرایط جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و هدایت آنان در جهت احداث واحدهای صنعتی و معدنی انرژی بر و فرآوری موادمعدنی و همچنین رشد توسعه اقتصادی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش و توسعه فنآوری های جدید حوزه تولید، مهارت‌های مدیریتی، ارتقای کیفیت تولیدات و افزایش توان صادرات به منظور رقابت در بازارهای جهانی از جمله مهم‌ترین اهداف ترسیم شده این منطقه است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *