×
×

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام
پیشرفت۹۰درصدی عملیات‌اجرایی پل‌کنجانچم‌ مهران

  • کد نوشته: 31594
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالله بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پل بزرگ به طول ۱۶۰ متر در کیلومتر ۵۶ جاده ارتباطی ایلام به مهران(مسیر رفت) هم اکنون در حال نصب شاه تیرها است.
    پیشرفت۹۰درصدی عملیات‌اجرایی پل‌کنجانچم‌ مهران
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات احداث پل بزرگ کنجانچم در مسیر ارتباطی ایلام – مهران(مسیر رفت) با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

    پیشرفت۹۰درصدی عملیات‌اجرایی پل‌کنجانچم‌ مهران
    پیشرفت۹۰درصدی عملیات‌اجرایی پل‌کنجانچم‌ مهران
    پیشرفت۹۰درصدی عملیات‌اجرایی پل‌کنجانچم‌ مهران

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالله بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پل بزرگ به طول ۱۶۰ متر در کیلومتر ۵۶ جاده ارتباطی ایلام به مهران(مسیر رفت) هم اکنون در حال نصب شاه تیرها است.

    وی افزود: هدف از اجرای این پروژه راهسازی تسریع در ترافیک ایام اربعین حسینی و رفع گره ترافیکی این نقطه مسیر رفت است و هم اکنون با ۹۰ پیشرفت فیزیکی بالا در حال انجام است.

    مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزایش هزینه های ساخت را از دلایل تاخیر در اجرای این پروژه(پل کنجانچم) عنوان کرد و یادآور شد: ۲ پل بزرگ دیگر نیز در منطقه کنچانچم در مسیر برگشت جاده ارتباطی ایلام – مهران وجود دارد که عملیات اجرایی احداث آن ها در مراحل پایانی قرار دارد.

    وی از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی آذر شهرستان مرزی مهران خبر داد و گفت: معارضان مانع پیشرفت در روند اجرای این پروژه هستند.

    بهادری اضافه کرد: این پروژه با هدف رفع نقاط پر حادثه و هدایت ترافیک پایانه مرزی و پایانه برکت از سمت کنار گذر جنوب شرقی شهر مهران و جاده دسترسی میدان نفتی آذر در ایام اربعین اجرایی شده است.

    وی افزود: طول این تقاطع با ۲ دهانه پل ۱۹ متری و رمپ های طرفین یک و نیم کیلومتر است که برای احداث آن حدود ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، وجود زمینهای کشاورزی و مراحل پرداخت مطالبات مربوطه و رفع معارضین محلی را از دلایل عمده کند بودن اجرای پروژه عنوان کرد و یادآور شد: با رفع این موانع و تامین اعتبار روند اجرای این پروژه در سال جاری تسریع می شود.

    بهادری از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کنار گذر شرقی مهران به سمت دهلران (تقاطع امام زاده سید حسن (ع) ) خبر داد و اضافه کرد: با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع می شود.

    شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

    شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *