×
×

فرمانده سپاه ناحیه گچساران
توزیع سه‌هزارپرس‌غذای‌گرم در گچساران

  • کد نوشته: 31748
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار باقر پسنده روز چهارشنبه در حاشیه توزیع کمک های مومنانه در جمع خبرنگاران افزود: توزیع این میزان غذای گرم برای لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و خیران نیکوکار انجام شده است.
    توزیع سه‌هزارپرس‌غذای‌گرم در گچساران
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: سه هزار پرس غذای گرم از چند روز گذشته تاکنون توسط بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

    توزیع سه‌هزارپرس‌غذای‌گرم در گچساران
    توزیع سه‌هزارپرس‌غذای‌گرم در گچساران
    توزیع سه‌هزارپرس‌غذای‌گرم در گچساران

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار باقر پسنده روز چهارشنبه در حاشیه توزیع کمک های مومنانه در جمع خبرنگاران افزود: توزیع این میزان غذای گرم برای لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و خیران نیکوکار انجام شده است.

    فرمانده سپاه گچساران ابراز داشت:این تعداد غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در گچساران توزیع شد.

    وی بیان کرد: همچنین همزمان با بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان، ۳۰۰ بسته معیشتی با کمک خیران بین نیازمندان این شهرستان از سوی بسیج توزیع شده است.

    پسنده عنوان کرد:این بسته ها شامل کالاهایی مانند برنج، روغن، قند و سایر اقلام است و ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است.

    فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه گچساران عنوان کرد: از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون در قالب رزمایش کمک مومنانه ۱۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بین جامعه هدف شهرستان توزیع شده است.

    پسنده تاکید کرد: با توجه به خسارت های انتشار ویروس کرونا بر برخی کسب و کارها برای کمک به نیازمندان این کمک ها تا رفع بحران کرونا ادامه دارد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *