به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سالار باوند روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها در چهار ماه پایانی سال گذشته ۳۶۶ کیلوگرم شمش طلای ۲۴ عیار با درجه خلوص ۹۹۷ در کارخانه طلای زرشوران تکاب تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ از افزایش ۱۰۴ کیلوگرمی برخوردار است.
×
×

سرپرست مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب
تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت

  • کد نوشته: 31757
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • ۰
  • سرپرست مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب گفت: میزان تولید شمش طلا در این مجتمع در سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۸ به هزار و ۴۱ کیلوگرم رسید که بیشترین میزان تولید از آغاز فعالیت آن در سال ۱۳۹۳ تاکنون به‌شمار می‌رود. تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت به گزارش بازار […]

    تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب گفت: میزان تولید شمش طلا در این مجتمع در سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۸ به هزار و ۴۱ کیلوگرم رسید که بیشترین میزان تولید از آغاز فعالیت آن در سال ۱۳۹۳ تاکنون به‌شمار می‌رود.

    تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت
    تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت
    تولیدطلا در”زرشوران”تکاب ۳۰درصد افزایش‌یافت

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سالار باوند روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها در چهار ماه پایانی سال گذشته ۳۶۶ کیلوگرم شمش طلای ۲۴ عیار با درجه خلوص ۹۹۷ در کارخانه طلای زرشوران تکاب تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ از افزایش ۱۰۴ کیلوگرمی برخوردار است.

    وی بیان کرد: مجموع تولید شمش طلا در کارخانه طلای زرشوران برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ از یک تُن فراتر رفت که این میزان نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته‌است.

    سرپرست مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب با بیان اینکه این کارخانه به اهداف برنامه مصوب خود در سال ۱۳۹۹ دست یافته و گام‌های مهمی در راستای جهش تولید برداشته است اظهار داشت: توجه به فرآیند کار کارشناسی، شناخت نقاط ضعف در تولید و تلاش مضاعف پرسنل کارخانه زرشوران موجب تحقق تولید بیش از یک تِن شمش طلا در سال ۱۳۹۹ گردید.

    باوند ادامه داد: امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها موفق به افزایش تولید شمش طلا و ثبت رکورد جدید نسبت به سال گذشته در کارخانه طلای زرشوران تکاب شویم.

    به گزارش ایرنا، معدن طلای زرشوران به عنوان بزرگترین معدن طلای ایران در ۳۵ کیلومتری شهرستان تکاب واقع و برای تولید سالیانه سه تن شمش طلا طراحی شده است.

    کارخانه طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی  در آبان ماه  ۱۳۹۳  افتتاح شد که از نظر میزان تولید به عنوان بزرگترین معدن طلای کشور محسوب می شود. پروانه اکتشاف معدن طلای زرشوران بالغ بر ۲۷.۵ میلیون تن کانسنگ ثبت شده و دارای ذخیره قطعی ۱۱۰ تن طلای ۲۴ عیار است که استحصال می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *