×
×

رئیس اتاق اصناف تهران
بازاربزرگ‌تهران از شنبه بازگشایی‌می‌شود

  • کد نوشته: 31766
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، قاسم نوده فراهانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه فعالیت پاساژها در تهران نیز از روز شنبه بدون مانع است، ادامه داد: اصناف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت سهل انگاری بی درنگ مغازه فرد متخلف پلمب می شود.
    بازاربزرگ‌تهران از شنبه بازگشایی‌می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه بازار بزرگ تهران پس از یک ماه تعطیلی از شنبه هفته آتی بازگشایی می شود، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از روز یاد شده فعالیت صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ در تهران مجاز است.

    بازاربزرگ‌تهران از شنبه بازگشایی‌می‌شود
    بازاربزرگ‌تهران از شنبه بازگشایی‌می‌شود
    بازاربزرگ‌تهران از شنبه بازگشایی‌می‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، قاسم نوده فراهانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه فعالیت پاساژها در تهران نیز از روز شنبه بدون مانع است، ادامه داد: اصناف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت سهل انگاری بی درنگ مغازه فرد متخلف پلمب می شود.

    وی اضافه کرد: تعطیلی گروه های شغلی سه و چهار از روز شنبه باز هم تمدید شده است و تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

    به گفته نوده فراهانی، اصناف قرار گرفته در گروه یک شامل تمامی عرضه کنندگان مواد غذایی و لوازم ضروری نظیر سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، خواربارفروشی ها، لوازم یدکی و خشکشوئی ها است.

    وی ادامه داد: گروه ۲ نیز شامل صنوفی نظیر طلا فروشی، پوشاک، بنگاه های املاک می شود که اجازه فعالیت دارند.

    به گفته رئیس اتاق اصناف تهران، فعالیت مشاغل گروه سه شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی نیز تا ٢٨ اردیبهشت ممنوع است.

    فراهانی ادامه داد: گروه چهار نیز شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه‌روزی، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است که آنها هم تعطیل هستند.

    وی یادآور شد: فعالیت اغذیه فروشی ها، رستوران ها و کافی شاپ ها به صورت خدمات حضوری و غیرحضوری مجاز است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *