×
×

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل
پروژه‌راه‌سازی خلخال‌به‌منجیل تعطیل نیست

  • کد نوشته: 31787
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محبوب حیدری در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی این پروژه افزود: برخلاف ادعای خلاف واقع برخی افراد و گردانندگان فضای مجازی که از توقف این پروژه خبر می‌دهند، این طرح راه‌سازی براساس برنامه زمان‌بندی شده توسط پیمانکار مجری پیش می‌رود.
    پروژه‌راه‌سازی خلخال‌به‌منجیل تعطیل نیست
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با رد برخی ادعاها گفت:پروژه احداث راه اصلی خلخال به منجیل فعال بوده و پیمانکار مجری با حداکثر ظرفیت کاری در تلاش برای تکمیل راه است.

    پروژه‌راه‌سازی خلخال‌به‌منجیل تعطیل نیست
    پروژه‌راه‌سازی خلخال‌به‌منجیل تعطیل نیست
    پروژه‌راه‌سازی خلخال‌به‌منجیل تعطیل نیست

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محبوب حیدری در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی این پروژه افزود: برخلاف ادعای خلاف واقع برخی افراد و گردانندگان فضای مجازی که از توقف این پروژه خبر می‌دهند، این طرح راه‌سازی براساس برنامه زمان‌بندی شده توسط پیمانکار مجری پیش می‌رود.

    وی اظهار کرد: اخیرا با افزایش ماشین آلات راه‌سازی در این پروژه از سوی پیمانکار، عملیات اجرایی آن شتاب گرفته است.

    حیدری اظهار کرد: علاوه بر عملیات اجرایی فعلی، قطعه یک پروژه احداث این راه اصلی حدفاصل روستای درو تا قشلاق دیز به طول  ۱۷.۵ کیلومتر نیز با برآورد اولیه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده و عملیات اجرایی این قطعه بزودی آغاز می‌شود.

    حیدری بیان کرد: یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس منابع بانکی برای اجرای قطعه یک این پروژه  درسال جاری اختصاص یافته است.

    او گفت: احداث راه خلخال – منجیل ، شهرستان خلخال را از بن‌بست خارج می‌کند و مسافران برای حضور از سمت گیلان به استان اردبیل  این مسیر را به عنوان امن‌ترین و بهترین مسیر انتخاب خواهند کرد.

    خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *