×
×

امام جمعه دیر
روزقدس نمادحمایت‌از مردم‌فلسطین است

  • کد نوشته: 31794
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در پیام صوتی به مناسبت روز جهانی قدس افزود: مسئله فلسطین ،مسئله اول جهان اسلام و روز قدس روز فلسطین نیست،روز اسلام وحکومت اسلامی است.
    روزقدس نمادحمایت‌از مردم‌فلسطین است
  • تبلیغ هدفمند

     امام جمعه دیر گفت: روز قدس نماد حمایت از مردم فلسطین ، دفاع از حق بشر ، وحدت و همبستگی بین المللی همه مسلمانان جهان است.

    روزقدس نمادحمایت‌از مردم‌فلسطین است

    روزقدس نمادحمایت‌از مردم‌فلسطین است
    روزقدس نمادحمایت‌از مردم‌فلسطین است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در پیام صوتی به مناسبت روز جهانی قدس افزود: مسئله فلسطین ،مسئله اول جهان اسلام و روز قدس روز فلسطین نیست،روز اسلام وحکومت اسلامی  است.

    وی گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین و زورگویان جهان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

    امام جمعه دیر گفت: دفاع از سرزمین های اسلامی ومظلومین از منظر آیات قرآن و روایات معصومین (ع) بسیار مهم است که دفاع از سرزمین های اسلامی درفتوای همه فقهای جهان اسلام از شیعه و سنی است که اگر سرزمین اسلامی به اشغال حکومتی درآمد همه باید در مقابله با آن قیام کنند.

    وی با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمین جهان بوده است گفت: مردم فلسطین وآوارگی  بیش از هفت دهه زیر فشار و اشغال رژیم اشغال گر قدس قرار گرفته  است.

    حجت الاسلام حسینی گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین،دفاع از تمامیت همه کشورهای اسلامی و روز جهانی قدس تامین امنیت و منافع ملی است.

    وی  افزود: روز قدس از اعتقاد و باور ما سرچشمه می گیرد و از بعد منافع ملی ، روز قدس حائز اهمیت است اگر مقاومت و حزب الله نبود رژیم صهیونیستی امنیت ما را به خطر می انداخت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *