×
×

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) و دبیر قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال و بختیاری
جمع‌آوری هزارو۲۰۰میلیارد کمک‌مردمی در چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 31799
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان تاکید کرد: این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان گذاشته است و بین نیازمندان شهرستان‌های ۱۰ گانه توزیع شده است.
    جمع‌آوری هزارو۲۰۰میلیارد کمک‌مردمی در چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) و دبیر قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال و بختیاری گفت: در طول دوران شیوع ویروس کرونا یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی در این استان جمع‌آوری شده است.

    جمع‌آوری هزارو۲۰۰میلیارد کمک‌مردمی در چهارمحال‌وبختیاری
    جمع‌آوری هزارو۲۰۰میلیارد کمک‌مردمی در چهارمحال‌وبختیاری
    جمع‌آوری هزارو۲۰۰میلیارد کمک‌مردمی در چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان تاکید کرد: این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان گذاشته است و بین نیازمندان شهرستان‌های ۱۰ گانه توزیع شده است.

    وی افزود: به‌طور یقین کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا از این مبلغ بیشتر بوده است.

    اکبری تصریح کرد: کمک‌های مردمی که در اختیار دبیرخانه قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری گذاشته شده، ‌از طرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و قرارگاه امام رضا (ع) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

    وی یادآور شد: همزمان با مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، پنج هزار بسته معیشتی از سوی این نهادهای حمایتی به شهرستان‌های استان ارسال و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

    فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ سری جهیزیه نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و از سوی نهادهای حمایتی استان بین نیازمندان توزیع شده است.

    وی گفت: مردم استان در دوران شیوع ویروس کرونا کمک‌های فراوانی برای نیازمندان جمع‌آوری کردند و در این مدت بسیاری از مالکان نسبت به بخشش اجاره‌بهای املاک و برخی مردم نسبت به اختصاص کمک‌هایی برای تامین هزینه‌های بهداشتی، درمانی، معیشتی، جهیزیه نوعروسان، ساخت خانه‌های نیازمندان و جبران بخشی از خسارت‌های افراد آسیب‌دیده اخصاص داده‌اند.

    اکبری تاکید کرد: بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان فعال بوده است.

    به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود و برنامه‌های بصیرت‌افزایی ویژه این روز در فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

    آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) با عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است.

    از ابتدای شیوع کرونا تا روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت، ۱۱۵ هزار و ۸۶۲ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا انجام شده است که بر اساس آن ۴۱ هزار و ۹۹ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *