×
×

مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان
نوسازی۱۷۰۰واحدمسکونی در بافت‌فرسوده دوگنبدان

  • کد نوشته: 31822
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدمراد راغ پور روز جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نوسازی هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال وام بانکی ارزان قیمت و ۲۱۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.
    نوسازی۱۷۰۰واحدمسکونی در بافت‌فرسوده دوگنبدان
  • تبلیغ هدفمند

    مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان گفت: یکهزار و۷۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان از سال ۱۳۹۴ تاکنون نوسازی شده است.

    نوسازی۱۷۰۰واحدمسکونی در بافت‌فرسوده دوگنبدان
    نوسازی۱۷۰۰واحدمسکونی در بافت‌فرسوده دوگنبدان
    نوسازی۱۷۰۰واحدمسکونی در بافت‌فرسوده دوگنبدان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدمراد راغ پور روز جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نوسازی هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال وام بانکی ارزان قیمت و ۲۱۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

    وی تصریح کرد: تسهیلات بانکی با سه سال دوره تنفس، پنج درصد کارمزد و ۱۲ سال دوره  بازپرداخت از مهمترین حمایت های دولت برای احیای بافت فرسوده این شهر است.

    راغ پور اظهار داشت: سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی خواهد شد که تاکنون عملیات اجرایی ۲ هزار واحد انجام و یا در دست اجراست.

    وی ابراز کرد: تا کنون ۶۶درصد واحدها مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان مقاوم سازی و نوسازی شده است.

    راغ پور ادامه داد: بازسازی یکهزار واحد مسکونی  دیگر  از بافت فرسوده دوگنبدان در دست اقدام است.

    وی گفت: جمع آوری انشعاب‌های برق، آب و گاز، تخفیف در پروانه‌های ساختمانی و ضمانت زنجیره‌ای از دیگر خدمات ارائه شده برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.

    راغ پور افزود: مالکان سه هزار و ۵۰۰ واحد مناطق بافت فرسوده این شهر برای استفاده از مزایای این طرح نام نویسی کرده اند و حمایت از شتاب بخشی این  پروژه  با پیگیری جذب منابع لازم اولویت این ستاد است.

     بافت فرسوده دوگنبدان در زمینی به میزان ۱۶۴ هکتار در هشت محله این شهر واقع شده و در  این محلات بیش از ۲۵هزار خانوار سکونت دارند.

    طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهر دوگنبدان هم اکنون در محله های لبنان , رادک , سادات، کیامرثی و سعدی در دست اجرا ست.

    طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که سال ۱۳۸۷ تصویب شده بود چند سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی آن در دولت یازدهم آغاز شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *