×
×

مدیرکل انتقال خون یزد
استان‌یزد رتبه‌اول‌تولیدپلاسما را درکشور

  • کد نوشته: 31831
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی این اداره‌کل، دکتر نقی تقوایی در آیین قدردانی از ۲ معلم و ۲ کارگر که بیشترین اهدای خون را در یک سال اخیر داشته‌اند افزود: در نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از شهروندان با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
    استان‌یزد رتبه‌اول‌تولیدپلاسما را درکشور
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل انتقال خون یزد گفت: این استان رتبه اول کشور را در میزان تولید پلاسما در بحث بیماری کرونا دارد و شهروندان یزدی در این امر پیشتاز هستند.

    استان‌یزد رتبه‌اول‌تولیدپلاسما را درکشور
    استان‌یزد رتبه‌اول‌تولیدپلاسما را درکشور
    استان‌یزد رتبه‌اول‌تولیدپلاسما را درکشور

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روابط عمومی این اداره‌کل، دکتر نقی تقوایی در آیین قدردانی از ۲ معلم و ۲  کارگر که بیشترین اهدای خون را در یک سال اخیر داشته‌اند افزود: در نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از شهروندان با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

    وی ادامه داد: منتظر هستیم شرایط شهرستان‌های استان سفید شود تا تیم‌های سیار که چند ماه است به علت شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده‌اند دوباره فعال شوند.

    این مسوول اظهار داشت:. فرهنگ انتقال خون در استان یزد بسیار فراگیر است و همشهریان ما در این امر خیر نیز پیشتاز هستند.

    همچنین سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این استان به علت صنعتی بودن یکی از مناطق مهاجرپذیر است و حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی روی می‌دهد که در برخی از موارد، کارگران حادثه دیده به خون و فرآوردهای آن نیاز دارند.

    عماد تشکری با اشاره به فعالیت ۲۹۱ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان ادامه داد: واحدهای تولیدی این ظرفیت را دارند تا با همکاری اداره‌کل انتقال خون استان، فرهنگ اهدای خون را در جامعه کارگری ترویج کنند.

    وی با قدردانی از از اقدامات مراکز انتقال خون در شرایط کرونایی تصریح کرد: تزریق پلاسما یکی از روش‌های درمان بیماری کووید ۱۹ است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *