×
×

فرماندار اسفراین
خسارت۱۲میلیاردریالی سیل به راههای ارتباطی

  • کد نوشته: 31843
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی در گفت و گو جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : بیشتر خسارتها به محورهای روستایی رویین ، قزاقی، اردغان، دنج و باغی در بخش مرکزی شهرستان و محور اسفراین _ بجنورد بود که بخشی از این محورها نیاز به مرمت و بهسازی دارد.
    خسارت۱۲میلیاردریالی سیل به راههای ارتباطی
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار اسفراین گفت: بارش شدید باران و وقوع سیلاب شب گذشته طبق برآورد اولیه حدود ۱۲میلیارد ریالی به محور ارتباطی این شهرستانخسارت وارد کرده است.

    خسارت۱۲میلیاردریالی سیل به راههای ارتباطی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی در گفت و گو جمعه شب در گفت و گو  با ایرنا اظهار داشت : بیشتر خسارتها به محورهای روستایی رویین ، قزاقی، اردغان، دنج و باغی در بخش مرکزی شهرستان و محور اسفراین _ بجنورد بود که بخشی از این محورها نیاز به مرمت و بهسازی دارد.

    وی اضافه کرد : باید با تامین اعتبار مورد نیاز با بررسی کارشناسی نسبت به مرمت راههای روستایی خسارت دیده ناشی از سیل اقدام شود و امیدواریم که اعتبار مورد نیاز از سوی مدیریت بحران برای بازسازی و بهسازی این راهها در اختیار شهرستان قرار گیرد.
    رییس مدیریت بحران شهرستان اسفراین اظهارداشت : در پی هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران برای ۲۴ ساعت آینده، تمام نیروهای خدمات رسان و عضو مدیریت بحران فرمانداری به حالت آماده باش در آمدند.
    وی اضافه کرد : همچنین نیروهای راهداری در نقاط آسیب زا ی محور های روستایی به ویژه در محور باغی برای اقدام به موقع در صورت وقوع سیلاب مستقر شدند.
    براساس پیش بینی هواشناسی استان خراسان شمالی، هوای وضعیت جوی استان برای ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش رگباری باران و تگرگ است و این ناپایداری تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.
    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *