×
×

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس
تزریق‌واکسن‌کرونا به کهنسالان در‌لارستان‌محدودیت‌ندارد

  • کد نوشته: 31896
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، وحید یگانه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون به یک هزار و ۲۰۰ نفر از افراد بالای ۸۰ سال سن در شهرستان لارستان واکسن از نوع سینوفارم و آسترازنکا تزریق شده که پیش بینی می شود تا فردا یکشنبه هفته جاری کار تزریق واکسیناسیون این افراد به اتمام برسد.
    تزریق‌واکسن‌کرونا به کهنسالان در‌لارستان‌محدودیت‌ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس گفت: هیچ گونه محدودیتی برای تزریق واکسن کرونا به کهنسالان به ویژه افراد بالای ۸۰سال سن این شهرستان و دیگر مناطق تحت پوشش این دانشکده در شهرستان های اوز و خنج نیست.

    تزریق‌واکسن‌کرونا به کهنسالان در‌لارستان‌محدودیت‌ندارد
    تزریق‌واکسن‌کرونا به کهنسالان در‌لارستان‌محدودیت‌ندارد
    تزریق‌واکسن‌کرونا به کهنسالان در‌لارستان‌محدودیت‌ندارد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، وحید یگانه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون به یک هزار و ۲۰۰ نفر از افراد بالای ۸۰ سال سن در شهرستان لارستان واکسن از نوع سینوفارم و آسترازنکا تزریق شده که پیش بینی می شود تا فردا یکشنبه هفته جاری کار تزریق واکسیناسیون این افراد به اتمام برسد.

    معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان همچنین گفت: چهار هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله مشمول تزریق واکسن در این شهرستان هستند.

    وی با بیان اینکه از روز دوشبه هفته جاری نیز کار تزریق واکسن به افراد بالای ۷۵ سال در این شهرستان آغاز خواهد شد گفت: علاوه بر افراد تحت پوشش پزشک خانواده سایر اشخاصی که بیمه خصوصی دارند و حتی  افرد مهمان در شهرستان لارستان می توانند واکسن دریافت کنند.

    یگانه گفت: همچنین طی شبانه روز گذشته تعداد چهار هزار و ۲۰۰ دوز واکسن سینوفارم به دانشکده علوم پزشکی لارستان مختص جمعیت بالای ۸۰ سال این شهرستان اختصاص یافت.

    وی با اشاره به مشاهده کرونای هندی و آفریقایی در برخی نقاط کشور به ویژه در مناطق جنوبی و استان هرمزگان افزود: تدابیرو تمهیدات لازم در این زمینه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان پیش بینی شده است و با توجه به ارتباطات گسترده مردم شهرهای جنوبی فارس با برخی استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس احتمال بروز موج جدید در این منطقه نیز وجود دارد.

    بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی لارستان شمار مبتلایان و افراد بستری در بیمارستان ها ومراکز مرجع کرونایی در شهرستان های لارستان، خنج و اوز هم اینک و تا صبح شنبه ۱۸ اردیهبشت ماه ۱۴۰۰  به تریب ۵۲ و ۲۷ مورد است.

    همچنین تعداد بهبود یافتگان سه شهرستان لارستان، خنج و اوز و از زمان بروز کرونا تاکنون نیز ۹ هزار و ۹۰۹ نفر و شمار جانباختگان ناشی از کووید ۱۹ در این شهرستان به ۱۹۷ نفر رسیده است.

    شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *