×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان
بیش‌ازچهارهزاربیمارخاص تحت‌حمایت‌ کمیته‌امدادکرمان قراردارند

  • کد نوشته: 31902
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، یحیی صادقی روز شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۸۰ بیمار سخت درمان، ۳۳۱ بیمار خاص و ۶۳۳ بیمار نیازمند نگهداری، تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی و همچنین بالا بودن هزینه های درمان، این بیماران در زمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.
    بیش‌ازچهارهزاربیمارخاص تحت‌حمایت‌ کمیته‌امدادکرمان قراردارند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: چهار هزار و ۸۴۴ بیمار سخت درمان و خاص تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند و خیران نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا از آن‌ها حمایت کنند.

    بیش‌ازچهارهزاربیمارخاص تحت‌حمایت‌ کمیته‌امدادکرمان قراردارند
    بیش‌ازچهارهزاربیمارخاص تحت‌حمایت‌ کمیته‌امدادکرمان قراردارند
    بیش‌ازچهارهزاربیمارخاص تحت‌حمایت‌ کمیته‌امدادکرمان قراردارند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، یحیی صادقی روز شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۸۰ بیمار سخت درمان، ۳۳۱ بیمار خاص و ۶۳۳ بیمار نیازمند نگهداری، تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی و همچنین بالا بودن هزینه های درمان، این بیماران در زمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

    وی بیان کرد: بیماران سخت درمان تحت حمایت این نهاد شامل ۱۸ گروه از بیماران از جمله افراد دارای بیماری‌های شدید پوستی، بیماری‌های شدید داخلی، انواع سرطان، پیوند اعضا، انواع سندرم‌ها، بیمارهای قلبی و عروقی، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، بیمارهای مادرزادی، بیمارهای شدید ریوی و بیمارهای عفونی هستند.

    صادقی با بیان اینکه بیماران خاص تحت حمایت شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیز و بیماران پروانه ای هستند که کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی این بیماران از آن‌ها حمایت می‌کند افزود: بیش از ۲ میلیارد تومان طی سال گذشته برای درمان بیماران سخت درمان و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

    وی به اجرای «طرح شفا» توسط این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران سخت درمان و خاص تحت حمایت اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص و سخت درمان که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را عهده‌دار شوند.

    مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران سخت درمان و خاص اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار خواست با مشارکت در طرح شفا کمیته امداد را در پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران یاری کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *