×
×

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل
تخصیص۴۰میلیاردریال اعتبار برای‌طرح‌های‌بازآفرینی خلخال

  • کد نوشته: 31912
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز یکشنبه به خبرنگاران افزود: برای بازسازی و مرمت بازار تاریخی خلخال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تامین خواهد شد و در کنار آن قرار است بازسازی منطقه گونی و قلعه‌باشی با قول مساعد مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به سرانجام برسد.
    تخصیص۴۰میلیاردریال اعتبار برای‌طرح‌های‌بازآفرینی خلخال
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سه پروژه بازآفرینی شهرستان خلخال خبر داد.

    تخصیص۴۰میلیاردریال اعتبار برای‌طرح‌های‌بازآفرینی خلخال
    تخصیص۴۰میلیاردریال اعتبار برای‌طرح‌های‌بازآفرینی خلخال
    تخصیص۴۰میلیاردریال اعتبار برای‌طرح‌های‌بازآفرینی خلخال

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز یکشنبه به خبرنگاران افزود: برای بازسازی و مرمت بازار تاریخی خلخال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تامین خواهد شد و در کنار آن قرار است بازسازی منطقه گونی و قلعه‌باشی با قول مساعد مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به سرانجام برسد.

    وی اضافه کرد: شهرداری خلخال با برگزاری مناقصه نسبت به اجرای طرح بازآفرینی منطقه گونی و قلعه‌باشی اقدام خواهد کرد و راه و شهرسازی نیز با تامین اعتبار مورد نیاز به اجرای این طرح کمک می‌کند.

    حیدری بیان کرد: در مجموع در حوزه بازآفرینی شهری تعهد وزارت راه و شهرسازی تخصیص ۴۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها است.

    وی  ادامه داد: در گام اول با تامین زمین رایگان برای احداث ۱۴۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی سعی بر این است تا با صدور پروانه از سوی شهرداری روند احداث و واگذاری این پروژه‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با تامین زمین رایگان احداث این واحدها در ۲ فاز۸۰ واحدی و ۶۰ واحدی پیگیری شده  تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته و به موقع تحویل متقاضیان شود.

    وی ادامه داد: با تامین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر خلخال قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته که این میزان توزیع قیر معادل شهرستان اردبیل است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تسریع در عملیات اجرایی جاده  کلور – درام را یادآور شد و گفت: با اختصاص  هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای  این پروژه سرعت می گیرد.

    حیدری افزود: قطعه اول به طول ۱۸ کیلومتر فرآیند مناقصه را طی می کند و در قطعه دوم نیز به طول ۲۵ کیلومتر ابنیه‌سازی و رفع معارض انجام می‌شود و پیش بینی می شود تا پایان امسال این پروژه در طول ۲۵ کیلومتر به پیشرفت مناسبی برسد.

    خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *