×
×

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی
۱۳شهرستان خراسان‌رضوی بارانی شدند

  • کد نوشته: 31924
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت در شهرستانهای مشهد، درگز، کلات، چناران، قوچان، تربت‌حیدریه، کاشمر، گناباد، فریمان، خواف، جغتای، بردسکن و بجستان باران باریده است.
    ۱۳شهرستان خراسان‌رضوی بارانی شدند
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از دیروز (شنبه) تاکنون در ۱۳ شهرستان این استان باران باریده که بیشترین آن در کلات با ۱۱ میلیمتر ثبت شده است.

    ۱۳شهرستان خراسان‌رضوی بارانی شدند

    ۱۳شهرستان خراسان‌رضوی بارانی شدند
    ۱۳شهرستان خراسان‌رضوی بارانی شدند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت در شهرستانهای مشهد، درگز، کلات، چناران، قوچان، تربت‌حیدریه، کاشمر، گناباد، فریمان، خواف، جغتای، بردسکن و بجستان باران باریده است.

    وی ادامه داد: پس از کلات بیشترین بارندگی در شهرستانهای درگز و قوچان به ترتیب با پنج و سه میلیمتر گزارش شده است.

    کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ریزش باران که از عصر دیروز در خراسان رضوی شدت گرفته است امروز همچنان پرحجم ادامه دارد و  تا روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

    وی افزود: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی، رگبار توأم با رعد و برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی خیابانها، احتمال سیلاب، افزایش شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت در بیشتر نقاط خراسان رضوی به ویژه در نیمه غربی و بخشهای شمالی و مرکزی استان پیش بینی شده است. 

    عنایتی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای امروز در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲ درجه پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و فردا به ۲۸ درجه افزایش می‌یابد. 

    فریمان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. 
    بیشترین شدت وزش باد در خراسان رضوی نیز در سبزوار با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *