×
×

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول
۱۱طرح برای‌افتتاح‌یاکلنگ‌زنی در روزدزفول‌آماده‌شد

  • کد نوشته: 31927
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پنج طرح از این طرح‌ها مربوط به ساخت مدرسه توسط مجمع خیرین مدرسه ساز است، افزود: یک مجتمع خدمات پزشکی بسیار مهم نیز در کنار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به بهره برداری می‌رسد.
    ۱۱طرح برای‌افتتاح‌یاکلنگ‌زنی در روزدزفول‌آماده‌شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت: تاکنون ۱۱ طرح آموزشی، تولیدی و درمانی برای بهره برداری یا کلنگ زنی در روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول آماده شده است.

    ۱۱طرح برای‌افتتاح‌یاکلنگ‌زنی در روزدزفول‌آماده‌شد
    ۱۱طرح برای‌افتتاح‌یاکلنگ‌زنی در روزدزفول‌آماده‌شد
    ۱۱طرح برای‌افتتاح‌یاکلنگ‌زنی در روزدزفول‌آماده‌شد

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پنج طرح از این طرح‌ها مربوط به ساخت مدرسه توسط مجمع خیرین مدرسه ساز است، افزود: یک مجتمع خدمات پزشکی بسیار مهم نیز در کنار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به بهره برداری می‌رسد.

    وی با بیان اینکه میزان اعتبار طرح‌های چهارم خرداد هنوز برآورد نشده است، گفت: چند طرح صنعتی نیز به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در شهرک صنعتی بهره برداری خواهند شد.

    فرماندار ویژه دزفول افزود: مجتمع صنایع تکمیلی هلدینگ رحمت تجارت یکی دیگر از طرح‌هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری تسهیلات بانکی احداث شده و در صورت تکمیل ۱۰۰ درصدی در روز دزفول به بهره برداری می‌رسد.

    وی ادامه داد: این شرکت، صنایع تکمیلی و کشاورزی را در یک چرخه کامل و یک جا ایجاد کرده و محصولاتی را با برند خود تولید می‌کند که نقطه قوتی برای شهرستان به شمار می‌رود.

    شهرستان دزفول دارای ۲ هزار و ۶۲۰ شهید و حدود پنج هزار جانبازو آزاده است. به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.

    هفت طرح بسته بندی محصولات کشاورزی در دزفول در حال اجرا است

    فرماندار ویژه دزفول سیاست دولت را حمایت از واحدهای تولیدی دانست و گفت: با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توانیم چرخه تولید و بهره برداری را در تمامی صنایع کشاورزی و دیگر صنایع تکمیل کنیم.

    وی افزود: یکی از راهبردهای ما ساماندهی سرمایه گذاری است و سعی کردیم سرمایه گذاران را به سمت موضوعات و صنایع مورد نیاز هدایت کنیم تا چرخه تولید در شهرستان تکمیل شود.

    فرهمندپور اظهارداشت: اکنون حدود هفت طرح بسته بندی در سطح شهرستان در حال اجرا است که در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

    وی افزود: در کنار این طرح‌ها، برخی طرح‌های تولیدی جدید نیز خواهیم داشت که سعی شده متناسب با طرح‌های قبلی و در ادامه آنها احداث شوند.

    فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه چرخه تولید به کمک سرمایه گذاران در این شهرستان تکمیل می‌شود، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان نظیر وجود میوه باید به دنبال صنایع تکمیلی مرتبط با ظرفیت‌ها باشیم.

    به گزارش ایرنا شهرستان دزفول به عنوان قطب کشاورزی شمال خوزستان شناخته می‌شود. سالیانه حدود ۲ میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در شهرستان دزفول، تولید می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *