×
×

رییس فدراسیون هاکی
هاکی‌ساحلی در کشور گسترش‌می‌یابد

  • کد نوشته: 31951
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهرام قدیمی یکشنبه شب در نشستی با خبرنگاران که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد به جذابیت این رشته اشاره کرد و افزود: نسبت به ایجاد زمینه برای توسعه هاکی ساحلی در برخی استان‌ها انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد.
    هاکی‌ساحلی در کشور گسترش‌می‌یابد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون هاکی گفت: زیرساخت‌های خوبی برای گسترش این رشته ورزشی در بخش ساحلی در کشور وجود دارد که این مورد از جمله اولویت های این نهاد ست که با همکاری هیات‌ها در مناطق مختلف استان ها گسترش می‌یابد.

    هاکی‌ساحلی در کشور گسترش‌می‌یابد

    هاکی‌ساحلی در کشور گسترش‌می‌یابد
    هاکی‌ساحلی در کشور گسترش‌می‌یابد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهرام قدیمی یکشنبه شب در نشستی با خبرنگاران که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد به جذابیت این رشته اشاره کرد و افزود: نسبت به ایجاد زمینه برای توسعه هاکی ساحلی در برخی استان‌ها انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد.

    وی ادامه داد: برای فرهنگ‌سازی این رشته علاوه بر تعامل با آموزش و پرورش و گسترش آن در بین دانش‌آموزان در مدارس باید کار اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی با همکاری رسانه‌های گروهی و مسوولان در تمامی مناطق کشور پیگیری و اقدام شود.

    این مسوول ورزشی به اهمیت آموزش مربیان و داوران اشاره کرد و یادآور شد: با وجودی که بیش از ۵۰ سال از سابقه این ورزش در کشور می‌گذرد هنوز ناشناخته است و باید برای توسعه آن در بین مردم و دانش‌آموزان تلاش‌های فرهنگی و رسانه‌ای بیشتری صورت گیرد.

    قدیمی گفت: یزد به خاطر ظرفیت‌های خوبی که در رشته ساحلی دارد با همت و همکاری مسوولان و بخش‌خصوصی شاهد توسعه آن با شتاب زیادی در آینده خواهیم بود و در این خصوص فدراسیون نسبت به پیگیری امور ،همکاری می‌کند.

    وی در پایان این نشست به سووال های خبرنگاران در خصوص اطلاع‌رسانی، آموزش، فرهنگ‌سازی و گسترش رشته ساحلی پاسخ داد. 

    آماری در خصوص تعداد ورزشکاران این رشته در یزد منتشر نشد.

    استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *