×
×

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان
وزش‌تندبادوبارش‌باران به اصفهان خسارت‌زد

  • کد نوشته: 31958
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منصور شیشه‌فروش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر وزش تندباد شدید شب گذشته در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک به یازده پایه تیر برق و چهار دستگاه پنل خورشیدی خسارت وارد شد.
    وزش‌تندبادوبارش‌باران به اصفهان خسارت‌زد
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر وزش تندباد و بارش شدید باران از شامگاه روز شنبه تاکنون به بخش هایی از مناطق شمال و شرق این استان خسارت وارد شده است.

    وزش‌تندبادوبارش‌باران به اصفهان خسارت‌زد
    وزش‌تندبادوبارش‌باران به اصفهان خسارت‌زد
    وزش‌تندبادوبارش‌باران به اصفهان خسارت‌زد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منصور شیشه‌فروش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر وزش تندباد شدید شب گذشته در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک به یازده پایه تیر برق و چهار دستگاه پنل خورشیدی خسارت وارد شد.

    وی اضافه کرد: وزش تندباد و خیزش گرد و غبار همچنین باعث اختلال در تردد خودروها در محورهای جاده‌ای این شهرستان شد.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با اعلام هشدار و آمادگی دستگاه های مدیریت بحران در مناطق یاد شده، امدادرسانی انجام، حوادث کنترل و شبکه برق بموقع تعمیر و وصل شد.

    وی با اشاره به بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل های فصلی بخش بادرود شهرستان نطنز و محور جاده‌ای انارک به چوپانان نایین گفت: در این ارتباط ۲۲ نفر از سرنشینان خودروهای عبوری که با خطر سیل‌بُردگی مواجه شدند توسط ۹ تیم امدادی نجات یافتند.

    شیشه‌فروش با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از این حادثه‌دیدگان از کارکنان معادن مس و سنگ آهن بادرود بودند، افزود: ۱۰ نفر مصدوم این حوادث به مراکز درمانی اعزام شدند.

    وی یادآور شد: اکنون حدود۵۰ کیلومتر از مسیر آزادراه شهید سردار حجازی نطنز به اصفهان به علت نشست ۱۰ متر از این مسیر در پی ریزش ناشی از بارش های هفته گذشته و عبور قنات از زیر این جاده مسدود است.

    به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان این مسیر توسط عوامل راهسازی در حال ایمن‌سازی و اصلاح محور است و تا ۲ روز دیگر تعمیرات آن ادامه خواهد داشت.

    به گزارش ایرنا، بر اثر بارندگی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در نوار شمالی و شرقی استان ١٢٠ میلیارد تومان خسارت به شهرستان های خور، کاشان، نطنز، اردستان، بخشی از جرقویه سفلی و محور ارتباطی برخوار و بخش چوپانان در شهرستان نایین وارد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *