×
×

فرماندار دشت آزادگان
شناسایی۱۱محل برای‌برگزاری‌نمازعیدفطر در دشت‌آزادگان

  • کد نوشته: 31999
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا حمید سیلاوی روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نماز عیدسعید فطر در دشت آزادگان بیان کرد: نماز روز عید سعید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، به صورت مرکزی در مسجد دانشگاه پیام نور سوسنگرد و در بیش از ۱۰ مسجد محله ای برای جلوگیری ازدحام جمعیت برگزار می‌شود.
    شناسایی۱۱محل برای‌برگزاری‌نمازعیدفطر در دشت‌آزادگان
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار دشت آزادگان گفت: نماز عید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۱۱ محل پیش بینی شده در دشت‌آزادگان برگزار می‌شود.

    شناسایی۱۱محل برای‌برگزاری‌نمازعیدفطر در دشت‌آزادگان
    شناسایی۱۱محل برای‌برگزاری‌نمازعیدفطر در دشت‌آزادگان
    شناسایی۱۱محل برای‌برگزاری‌نمازعیدفطر در دشت‌آزادگان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا حمید سیلاوی روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نماز عیدسعید فطر در دشت آزادگان بیان کرد:  نماز روز عید سعید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، به صورت مرکزی در مسجد دانشگاه پیام نور سوسنگرد و در بیش از ۱۰ مسجد محله ای برای جلوگیری ازدحام جمعیت برگزار می‌شود.


    وی افزود: این آیین معنوی با توجه به مجوز کشوری صادر شده از دفتر رهبر معظم انقلاب، طبق مقررات با رعایت موازین بهداشتی برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه نماز عید فطر ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی در این آیین شرکت کنند و زیرانداز، مهر و سجاده شخصی با خود همراه داشته باشند.
    سیلاوی  افزود: با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) مکان‌هایی برای دریافت فطریه در نظر گرفته شده که مردم این شهرستان می‌توانند  فطریه خود را در محل برگزاری نماز پرداخت کنند.

    وی ادامه داد: با توجه به تقارن وقت زکات محصولات زراعی، کشاورزان می‌توانند زکات محصولات خود را با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب به کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کنند.
    گفتنی است پارسال ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات در شهرستان دشت آزادگان جمع‌آوری شد.

    شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *