×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
نخستین نمایشگاه‌مجازی‌قرآن‌کریم تمدید شد

  • کد نوشته: 32011
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد رضا علیزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا چهارشنبه، ۲۹ رمضان برپا است و سامانه نمایشگاه نیز تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود.
    نخستین نمایشگاه‌مجازی‌قرآن‌کریم تمدید شد
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از تمدید مهلت نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا ۲۹ ماه مبارک رمضان خبر داد.

    نخستین نمایشگاه‌مجازی‌قرآن‌کریم تمدید شد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد رضا علیزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا چهارشنبه، ۲۹ رمضان برپا است و سامانه نمایشگاه نیز تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود.

    وی بیان کرد: ۲ بخش اصلی نمایشگاه مجازی قرآن بخش  فروش و بخش محتوایی است و در بخش فروش بیش از ۱۵ هزار عنوان کتاب عرضه شده و مردم می‌توانند متناسب با علاقه‌مندی خود، آثار مکتوب را دریافت کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: در بخش محتوایی نیز ۱۴ محور را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها فروشگاه‌هایی هستند که عرضه‌کننده آثار و محصولات قرآنی غیر از کتاب هستند.

     وی ادامه داد: همچین به غیر از این ۲ بخش، بر اساس گزارش ها بخش مربوط به حوزه کودک و نوجوان تا کنون بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

    علیزاده گفت: پیش از فعالیت سامانه نمایشگاه قرآن  تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود.

    نمایشگاه قرآن کریم هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شیوه برگزاری از حضوری به مجازی تغییر کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *