×
×

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان
پروازبندرعباس-دبی از سر گرفته‌می‌شود

  • کد نوشته: 32023
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ابوذر ضیایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پرواز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه بوسیله شرکت هواپیمایی فلای دبی انجام می‌شود که مسبرای رفتن به دبی باید تست منفی کرونا داشت.
    پروازبندرعباس-دبی از سر گرفته‌می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: پرواز بندرعباس – دبی که به علت شرایط کرونایی متوقف شده بود با پی‌گیری های انجام شده از ۲۲ اردیبهشت ازسرگرفته می‌شود.

    پروازبندرعباس-دبی از سر گرفته‌می‌شود

    پروازبندرعباس-دبی از سر گرفته‌می‌شود
    پروازبندرعباس-دبی از سر گرفته‌می‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ابوذر ضیایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پرواز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه بوسیله شرکت هواپیمایی فلای دبی انجام می‌شود که مسبرای رفتن به دبی باید تست منفی کرونا داشت.

    وی ادامه داد: اولین پرواز چهارشنبه هفته جاری از بندرعباس به دبی انجام می‌شود و در صورتی که استقبال خوبی باشد امکان افزایش تعداد پروازها هم وجود دارد.

    وی اضافه کرد: درحال حاضر ۱۴ شرکت هواپیمایی در ۱۸ مسیر پروازی در فرودگاه بین المللی بندرعباس به مسافران خدمات پروازی می‌دهند و در سال گذشته نیز ۱۱ هزار و ۳۰۰ پرواز  در این فرودگاه انجام شد.

    مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان باین داشت: فرودگاه بندرعباس در ۹۹ نه تنها رشد منفی پروازی نسبت به سال ۹۸ نداشته بلکه شاهد سه درصد رشد مثبت بود و از نظر پروازی ششمین فرودگاه کشور از نظر تعداد پروازها محسوب می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *