×
×

شهردار یزد
نصب المان‌خبرنگار در شهریزد

  • کد نوشته: 32026
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جمال‌الدین عزیزی دوشنبه شب در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد به نقش این خانه و خبرنگاران اشاره کرد و افزود: برای تجلیل از اصحاب رسانه و فعالان این حوزه باید همواره به نحو مناسب اقدام لازم به عمل آید.
    نصب المان‌خبرنگار در شهریزد
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار یزد گفت: المانی به منظور پاسداشت از فعالیت خبرنگاران تهیه و علاوه بر نامگذاری خیابانی به همین منظور در این شهرستان نصب می‌شود.

    نصب المان‌خبرنگار در شهریزد
    نصب المان‌خبرنگار در شهریزد
    نصب المان‌خبرنگار در شهریزد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جمال‌الدین عزیزی دوشنبه شب در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد به نقش این خانه و خبرنگاران اشاره کرد و افزود: برای تجلیل از اصحاب رسانه و فعالان این حوزه باید همواره به نحو مناسب اقدام لازم به عمل آید.

    وی با بیان اینکه نامگذاری یک خیابان و یا یک میدان و نصب المان خبرنگار و رسانه پیگیری و جزو برنامه مهم شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر است ادامه داد: رسیدگی به مسایل و مشکلات و مطالبات خبرنگاران و فعالان رسانه باید جدی مدنظر همگان قرار گیرد.

    این مسوول به مکان موجود خانه مطبوعات استان در کوچه برخوردار اشاره کرد که به هیچ وجه در شان این جایگاه و اعضا نمی‌باشد و باید با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد مکان جدید با امکانات مناسب اقدام شود.

    عزیزی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره به جایگاه و نقش مهم و موثر خبرنگاران اعتقاد کامل داشته و آمادگی رسیدگی به مسایل و مشکلات و کمک برای حل مطالبات را دارد و وظایف خود را با جدیت در استان انجام می‌دهد.

    همچنین مجید جوادیان‌زاده با قدردانی از حمایت و همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با فعالیت‌های فرهنگی و هنری به خصوص رسانه‌ای، برضرورت ساخت المان خبرنگار و نامگذاری یک میدان یا خیابان به نام خبرنگاران استان تاکید کرد.

    همچنین فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات استان یزد از همراهی  و حمایت مسوولان و شهرداری و شورای اسلامی شهر با فعالیت‌های این مجموعه در طول سال قدردانی کرد و رسیدگی و پیگیری مطالبات اعضای مطبوعات را خواستار شد.

    خانه مطبوعات یزد ۱۵۹ نفر عضو دارد و هیات مدیره بر اساس قانون سه سال فعالیت می‌کند.

    استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *