×
×

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر
اقامه نمازعیدفطر در۴۰شهر استان بوشهر

  • کد نوشته: 32073
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نماز عید فطر در بندر بوشهر مرکز این استان ساعت هفت صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.
    اقامه نمازعیدفطر در۴۰شهر استان بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: نماز عید سعید فطر با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای روباز در ۴۰ شهر این استان اقامه می‌شود.

    اقامه نمازعیدفطر در۴۰شهر استان بوشهر
    اقامه نمازعیدفطر در۴۰شهر استان بوشهر
    اقامه نمازعیدفطر در۴۰شهر استان بوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نماز عید فطر در بندر بوشهر مرکز این استان ساعت هفت صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، همراه داشتن سجاده و آب آشامیدنی از مواردی است که نمازگزاران باید آن را مورد توجه جدی قرار دهند.

    براساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مقدار فطریه با محاسبه شرعی سه کیلوگرم گندم برای هر نفر در شهر بوشهر ۲۱ هزارتومان است.
    در مناطق مختلف استان بوشهر نیز مومنان زکات فطره خود را به میزان سه کیلوگرم گندم و یا قوت غالب و یا مبلغ معادل ریالی آن در هر منطقه محاسبه و پرداخت کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *