×
×

فرماندار بروجن
تخصیص۲۳۶تن کالای‌اساسی به شهرستان‌بروجن

  • کد نوشته: 32076
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مسعود ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این کالاها با شامل قند، شکر،‌ برنج و گوشت منجمد گوساله بود که با قیمت دولتی و پنج و تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.
    تخصیص۲۳۶تن کالای‌اساسی به شهرستان‌بروجن
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار بروجن با اشاره به برنامه تنظیم بازار و لزوم تامین به‌موقع کالاهای اساسی مردم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۳۶ تن انواع کالای اساسی به این شهرستان اخصاص داده شد.

    تخصیص۲۳۶تن کالای‌اساسی به شهرستان‌بروجن

    تخصیص۲۳۶تن کالای‌اساسی به شهرستان‌بروجن
    تخصیص۲۳۶تن کالای‌اساسی به شهرستان‌بروجن

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مسعود ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این کالاها با شامل قند، شکر،‌ برنج و گوشت منجمد گوساله بود که با قیمت دولتی و پنج و تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.

    وی افزود: از مجموع کالاهای اساسی سهمیه شهرستان بروجن در سال‌جاری ۷۴ تن قند، ۴۰ تن شکر، ۱۱۸ تن برنج و چهار تن گوشت منجمد گوساله بوده است.

    ملکی تصریح کرد: قند سهمیه‌ای بازار بروجن به‌صورت شکسته در بسته‌های پنج کیلوگرمی با قیمت ۱۰۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود و شکر سهمیه‌ای بازار شهرستان بروجن در بسته‌های یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

    فرماندار بروجن اظهار داشت: هر کیسه برنج دولتی ۱۰ کیلوگرم وزن و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال قیمت دارد و گوشت گوساله منجمد از نوع سردست ۷۷۰ هزار ریال و از نوع ران ۸۰۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

    ملکی تاکید کرد: گروه‌های بازرسی دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان بروجن بازار این شهرستان به‌صورت مستمر رصد و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد می‌کنند.

    به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در بازار شهرستان بروجن فعالیت دارد.

    بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *