×
×

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان
۴۳پایگاه آماده‌دریافت‌زکات‌فطریه مردم‌کرمان هستند

  • کد نوشته: 32097
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، یحیی صادقی روز چهارشنبه با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به رسانه ها اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.
    ۴۳پایگاه آماده‌دریافت‌زکات‌فطریه مردم‌کرمان هستند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش‌های دریافت زکات فطریه گفت: ۴۳ دفتر و پایگاه‌ کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها، میادین و محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و روش‌های غیرحضوری برای دریافت زکات فطریه پیش‌بینی‌شده است.

    ۴۳پایگاه آماده‌دریافت‌زکات‌فطریه مردم‌کرمان هستند
    ۴۳پایگاه آماده‌دریافت‌زکات‌فطریه مردم‌کرمان هستند
    ۴۳پایگاه آماده‌دریافت‌زکات‌فطریه مردم‌کرمان هستند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، یحیی صادقی  روز چهارشنبه با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به رسانه ها اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

     وی با بیان اینکه میزان زکات فطریه از سوی مراجع عظام تقلید اعلام‌شده است، ادامه داد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان هستند.

     صادقی بابیان اینکه ۴۳ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در مرکز استان کرمان راه‌اندازی شده ، به روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه اشاره کرد و افزود: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۰۳۴*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

    وی در ادامه شماره کارت‌های کمیته امداد برای پرداخت زکات فطریه از سوی مردم استان را به شرح زیر اعلام کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۴۴ (ویژه فطریه عام)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۱۰ (ویژه زکات فطریه سادات) ،شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۸۴ (ویژه کفاره غیر عمد)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۵۱ (ویژه کفاره عمد).

     مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های بله- بام- سکه- ایوا و سنا نیز زمینه دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

     وی در ادامه بیان کرد: مردم مؤمن استان سال گذشته پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره پرداخت کرده‌اند.

    این مسئول با بیان اینکه زمان پرداخت زکات فطریه باید تا ظهرعید است، تصریح کرد: ما نیز سعی می کنیم در اسرع وقت این کمک ها را به حساب مددجویان واریز کنیم.

    صادقی اضافه کرد: طی ایام رمضان ۴۹ هزار سبد کالا و ۲ میلیون ۳۲۱ پرس غذای گرم بین مددجویان توزیع شد که ارزش کل کمک ها ۴۰ میلیارد تومان است.

    به گفته وی، ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش در کرمان داریم که در این میان ما به طور کلی توانستیم  ۴۹ هزار سبد کالا توزیع کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *