×
×

کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهر

  • کد نوشته: 32111
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی این شرکت، کیوان فرح زاد گفت که این دستگاه ها بر اساس بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق در قالب گروه های عملیاتی و همچنین گزارش شهروندان قانونمدار مبنی بر استفاده از دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز دیجیتال شناسایی شد.
    کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهرمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از کشف و جمع‌آوری ۲۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان نوشهر خبر داد.

    کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهر
    کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهر
    کشف۲۳دستگاه استخراج‌ارزدیجیتال در نوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی این شرکت، کیوان فرح زاد گفت که این دستگاه ها بر اساس بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق در قالب گروه های عملیاتی و همچنین گزارش شهروندان قانونمدار مبنی بر استفاده از دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز دیجیتال شناسایی شد.

    وی افزود : این دستگاه ها که میزان مصرف برقشان ۴۵ کیلووات است در سه نقطه شهرستان نوشهر کشف و با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی جمع آوری شد.

    فرح زاد با اعلام این که استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال بدون مجوز غیر قانونی است ، از مردم خواست به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سایر شهروندان، درصورت مشاهده استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، مراتب را با شماره تلفن های “١٢١ ” و “١۵٢١” اطلاع رسانی کنند.

    سال گذشته ۴۳۶ دستگاه بیت کوین غیرمجاز از ۶ مزرعه استخراج رمز ارز در غرب مازندران کشف و جمع آوری شده بود.

    بر اساس اعلام شرکت توزیع برق غرب مازندران ، مشترکان متخلفی که از انرژی برق برای استخراج ارز دیجیتالی استفاده کرده و باعث خسارت سنگین به شبکه شدند مطابق دستورالعمل ارسالی از توانیر برخورد و مبلغی معادل ۶۸ میلیارد ریال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.

    مازندران ۲ شرکت توزیع برق دارد. شرکت توزیع برق مازندران که شهرستان گلوگاه در شرق تا آمل را زیر پوشش دارد نیز قبلا اعلام کرد که سال گذشته ۸۱ مرکز استخراج بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در این منطقه شناسایی و بیش از سه هزار و ۳۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از این مزارع جمع آوری شد.

    پدیده استخراج ارز دیجیتال از حدود ۲ سال پیش با افزایش قیمت جهانی وارد مرحله جدیدی شد و عده ای سودجو با از برق های خانگی ، صنعتی و کشاورزی اقدام به استخراج این نوع ارز کردند.

    در یک سال اخیر دولت به دنبال قانونی کردن استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق مخصوص به همراه دریافت مالیات است که البته هنوز در مرحله مقدماتی قانونی شدن سپری می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *