×
×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی
فعالیت۲۱۴خانه هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

  • کد نوشته: 32120
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امیر جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۳۷ خانه در سال ۹۹ افتتاح و در مجموع ۵۵۶ نفر داوطلب جذب این خانه‌ها شده‌اند.
    فعالیت۲۱۴خانه هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲۱۴ خانه هلال‌احمر با هدف خدمات رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی در استان فعالیت می کنند.

    فعالیت۲۱۴خانه هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی
    فعالیت۲۱۴خانه هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی
    فعالیت۲۱۴خانه هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، امیر جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۳۷ خانه در سال ۹۹ افتتاح و در مجموع ۵۵۶ نفر داوطلب جذب این خانه‌ها شده‌اند.

    وی ادامه داد: ۱۳۳ دوره آموزشی نیز توسط خانه‌های هلال احمر در آذربایجان‌غربی برگزار شده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و تقویت شبکه دسترسی خدمات داوطلبانه با استفاده از توان مردم از طریق گسترش خانه‌های هلال و آموزش و توانمند سازی مردم منطقه در مواجهه با مخاطرات و بحران‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه و فرهنگی از اهداف خانه‌های هلال احمر است.

    جعفرزاده بیان کرد: سوانح چندسال اخیر از جهت گستردگی حوزه جغرافیایی نشان داد که بدون مشارکت جوامع محلی، اجرای مأموریت‌ها برای جمعیت هلال احمر با سختی همراه است.

    وی اضافه کرد: در این راستا «خانه های هلال» ایده ارزشمندی برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی است.

    به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهار هزار و ۶۲۴ نفر امدادگر و عضو امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان هستند که در قالب هزار و ۱۵۳ تیم در سوانح و حوادث به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *