×
×

فرماندار ویژه دزفول
مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند

  • کد نوشته: 32146
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳
  • ۰
  • فرماندار ویژه دزفول بر ضرورت توجه به مساجد به عنوان عامل زمینه ساز رشد تشکل‌های دانشجویی خلاق تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برهه هایی از زمان به تشکل‌های دانشجویی و جوانان مسجدی اهمیتی داده نشد که این کاستی باید مرتفع شود. مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند به گزارش بازار کسب و کار به نقل از […]

    مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار ویژه دزفول بر ضرورت توجه به مساجد به عنوان عامل زمینه ساز رشد تشکل‌های دانشجویی خلاق تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برهه هایی از زمان به تشکل‌های دانشجویی و جوانان مسجدی اهمیتی داده نشد که این کاستی باید مرتفع شود.

    مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند
    مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند
    مساجدزمینه‌ساز رشدتشکل‌های‌دانشجویی خلاق هستند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور در جریان دیدار با تشکل اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در محل فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: بی‌توجهی به تشکل‌ها باعث پراکنده شدن نیروهای تربیت‌شده مسجدی و تشکل‌های دانشجویی و سیاسی می‌شود که در جریانات مهم کشور بسیار تاثیرگذار بودند.

    وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی هدفمند این تشکل‌ها و نیروها را احیا کرد زیرا وجود آن‌ها در جریانات مختلف تاثیر مثبتی خواهد داشت.

    فرماندار ویژه شهرستان دزفول انسجام را لازمه تشکل‌ها دانست و گفت: فلسفه آموزش و تربیت نیروها در تشکل‌ها به‌گونه‌ای است که اگر فرد به جایگاه مدیریتی در سطح جامعه رسید، آزمون و خطاهای مدیریتی را در زمان حضور در تشکل‌ها گذرانده که این مسئله نکته بسیار مهمی است.

    وی درخصوص نحوه جذب نیروها در تشکل‌ها نیز گفت: باید خواسته قشر جوان مشخص و در راستای آن اقدام کرد تا در سطح جامعه پذیرفته شود.

    فرهمندپور اظهارداشت: اگر برخی مسائل مدیریت نشوند بواسطه تفاوت سلیقه‌های سیاسی به چالش‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند که در بعضی مواقع، مردم باید هزینه این چالش را بپردازند درصورتی‌که از مردم باید در راستای اعتلای نظام استفاده کرد. 

    وی از انتخابات به عنوان  موضوع روز جامعه یاد کرد و ضمن استقلال از ایده‌های جدید افزود: امروز فعالان سیاسی، اجتماعی و تمام افراد جامعه به موضوع انتخابات توجه دارند و همه باید تلاش کنیم تا گروه ها و اندیشه ها همراه با خواست مردم شود زیرا عده ای به دنبال ناامیدکردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند لذا مردم باید همصدا و متحد باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *