×
×

استاندار اردبیل
راه‌اندازی۱۵۰خانه‌هلال در استان اردبیل

  • کد نوشته: 32155
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ،اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در آیین راه اندازی اولین چادر (بیمارستان )صحرایی هلال احمر از تکمیل و راه اندازی آشیانه بالگرد این جمعیت در سال جاری خبر داد و گفت: این آشیانه با اعتبارات ملی و استانی از ۲سال پیش آغاز شده و سعی می‌شود امسال افتتاح شود.
    راه‌اندازی۱۵۰خانه‌هلال در استان اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل با اشاره به وجود ۱۵۰خانه هلال در استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۱۵۰خانه هلال دیگر به این تعداد اضافه میشود.

    راه‌اندازی۱۵۰خانه‌هلال در استان اردبیل
    راه‌اندازی۱۵۰خانه‌هلال در استان اردبیل
    راه‌اندازی۱۵۰خانه‌هلال در استان اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ،اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در آیین راه اندازی اولین چادر (بیمارستان )صحرایی هلال احمر از تکمیل و راه اندازی آشیانه بالگرد این جمعیت در سال جاری خبر داد و گفت: این آشیانه با اعتبارات ملی و استانی از ۲سال پیش آغاز شده و سعی می‌شود امسال  افتتاح شود.

    وی با اشاره به کمک‌های مومنانه در استان اردبیل افزود:  تاکنون ۳۰۰هزار بسته معیشتی حمایتی در استان توزیع شده و ۱۰۰۰ بسته دیگر نیز امروز از سوی هلال احمر به نیازمندان اهدا می‌شود.

    استاندار اردبیل با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر عاشقانه در خدمت مردم هستند تشریح کرد: در بحث نظارت و غربالگری پروتکل‌های بهداشتی این جمعیت اقدامات خوبی را انجام داده و در آگاه سازی مردم طبق دستورالعمل‌ها اقدام کرده است.

    بهنامجو گفت: هلال احمر در همه بلایای طبیعی و سوانح در خدمت مردم است و در زلزله دهه هفتاد داوطلبان این هلال احمر وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.

    پیش از این یک چادر (بیمارستان) صحرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت۶۰ نفر راه اندازی شده بود و امروز نیز اولین چادر صحرایی توسط هلال احمر استان با ظرفیت ۲۵ تخت و با صرف هزینه سه میلیارد تومان تجهیز و برپا شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *