×
×

امام جمعه شهرستان فردیس
حضورحداکثری‌مردم‌پای‌صندوق‌های‌رای کشور را بیمه‌خواهدکرد

  • کد نوشته: 32158
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه در خطبه های عید سعید فطر شهرستان فردیس افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه زمینه حضور برای مشارکت مردم در سرنوشت آینده کشور فراهم
    حضورحداکثری‌مردم‌پای‌صندوق‌های‌رای کشور را بیمه‌خواهدکرد
  • تبلیغ هدفمند

    امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای کشور را تقویت و بیمه خواهد کرد.

    حضورحداکثری‌مردم‌پای‌صندوق‌های‌رای کشور را بیمه‌خواهدکرد
    حضورحداکثری‌مردم‌پای‌صندوق‌های‌رای کشور را بیمه‌خواهدکرد
    حضورحداکثری‌مردم‌پای‌صندوق‌های‌رای کشور را بیمه‌خواهدکرد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه  در خطبه های  عید سعید فطر شهرستان فردیس افزود: جمهوری اسلامی ایران  همیشه زمینه حضور برای مشارکت  مردم  در سرنوشت آینده کشور فراهم

    کرده  زیرا  این نظام الهی براساس  مردم سالاری دینی شکل گرفته است.

    وی  اضافه کرد: دشمنان با فشارها و تحریم های اقتصادی می خواهند مردم را از صحنه خارج و  از انقلاب و نظام مقدس اسلامی مایوس کنند.

    امام جمعه فردیس بیان داشت:  دشمن وقتی حضور مردم را پای صندوق های رای می بیند از ادامه  فشارها و تحریم ها مایوس شده ضمن آنکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب دلگرمی 

    مسوولان و تصمیم بگیران در عرصه کلان و شوراهای اسلامی شهر و روستا می شود.

    ایمانی  با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) که حفظ جمهوری اسلامی را از اهم واجبات و از  نماز بالاتر دانست، اظهار داشت:  درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید

    آبیاری شده  و مردم  پای این نظام  و انقلاب هزینه های فراوانی داده اند.

    امام جمعه  فردیس  گفت: کسانی باید برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که ضمن داشتن  توانمندی بالای مدیریتی الزام عملی به ولایت فقیه و ارزش های والای دینی و اسلامی  بوده و بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

    وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک مشورت است ، بیان داشت:  این حضور  مشورت نظام با مردم است  که چه کسی را برای مدیریت اجرایی کشور اصلح می دانند و باید در این زمینه مردم بیشتر تحقیق کنند و شخصی مطابق با معیارهای  انقلاب  را انتخاب نمایند.

    ایمانی افزود: رهبر معظم انقلاب  اسلامی همواره  مطابق با خواست و میل مردم عمل کرده و در انتخاب دولت ها به اراده مردم احترام گذاشته است.

    امام جمعه شهرستان فردیس  خطاب  به مردم گفت:  امروز روز امتحان و آزمایش ما و شما است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نظام و جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد و اگر بتوانیم اصلح ترین  فرد که  اعتقاد به نظام و قانون اساسی را  دارد  انتخاب کنیم، مشکلات کشور بدون نگاه بیگانگان برطرف خواهد شد.

    ایمانی افزود: کسی که جلوی واردات بی رویه کالا را بگیرد و چرخ کارخانه ها را به گردش در آورد و کارگر را سر کار نگه دارد؛ کسی که بتواند نشاط و شادابی را داشته باشد باید در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و او را به عنوان رییس جمهوری و یا به عنوان عضو شورای شهر انتخاب نماییم.

    وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  که فرمودند مردم یک دولت جوان و حزب الهی روی کار بیاوردند، گفت: کابینه باید چابک  بوده و رییس جمهوری باید دارای توانایی مدیریت و  روحیه انقلابی و جهادی  داشته باشد.

    امام جمعه فردیس گفت : رییس جمهوری  مسوولیت سنگینی برعهده داشته و مدیر اجرایی کشور است ضمن آنکه با برنامه قوی وارد میدان شود، ساده زیست  و درک درستی از امنیت ملی  داشته باشد.

    وی توضیح داد: شهید حاج  قاسم سلیمانی مرد  میدان بود و برای ایران در عرصه میدان پیروزی های بزرگ خلق کرد و  برخی سران کشورهای منطقه که تا دیروز سخنان دیگری علیه ایران اسلامی به زبان می آوردند به برکت تدبیر این شهید والامقام لحن گفتار آنان تغییر کرده و از ایران به عنوان همسایه بزرگ منطقه یاد می کنند.

    ایمانی گفت: امیدوارم مردم با حضور مقتدرانه درپای صندوق های رای این نظام را تقویت کنند و انقلاب را استحکام ببخشند و به اقتدار نظام و عزت ایستادگی مقاومت جبهه مقاومت بیفزایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *