×
×

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
تخلیه‌وبارگیری در بنادربوشهر۲برابر شد

  • کد نوشته: 32161
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیاوش ارجمندزاده روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی نیز در این مدت ۲۸۴ هزار ۷۴۱ تن گزارش شد که نسبت به فروردین ماه سال گذشته رشد ۱۲۶ درصدی نشان می‌‏دهد.
    تخلیه‌وبارگیری در بنادربوشهر۲برابر شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در فروردین ماه گذشته ۴۰۱ هزار تن کالا در بنادر این استان تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر شده‌است. ​

    تخلیه‌وبارگیری در بنادربوشهر۲برابر شد
    تخلیه‌وبارگیری در بنادربوشهر۲برابر شد
    تخلیه‌وبارگیری در بنادربوشهر۲برابر شد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیاوش ارجمندزاده روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی نیز در این مدت ۲۸۴ هزار ۷۴۱ تن گزارش شد که نسبت به فروردین ماه سال گذشته رشد ۱۲۶ درصدی نشان می‌‏دهد.

    وی بیان کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر حدود سه هزار کانتینر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱.۹ درصد رشد داشته‌است.

    ارجمندزاده اظهار کرد: میزان صادرات غیر نفتی در ماه گذشته از طریق بندر بوشهر بیش از ۲۴۶ هزار تن بود که نسبت به فروردین ماه سال قبل از ۱۷۹ درصد افزایش برخوردار است.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ماه گذشته در مجموع ۲۸ شناور نسبت به تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر اقدام کردند.

    وی اظهار داشت: روند صعودی و چشمگیر تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر نوید بخش این است که هزمان با بهبود وضعیت کرونایی استان بتواند در سال ۱۴۰۰ کارنامه قابل توجهی را در این حوزه برجای بگذارد.

    وی افزود: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است که این موقعیت در کنار توسعه زیرساخت‌ها فرصتی مناسب را برای رونق و تجارت در استان بوشهر فراهم آورده‌است.

    ارجمندزاده اظهار داشت:در مقطعی تحریم‏‌های ظالمانه و محدودیت‎‌های کرونا عملکرد بنادر استان بوشهر را کند کرده بود اما اکنون رفته رفته بنادر این استان در مسیر رسیدن به روند مطلوب خود قرار گرفتند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *