×
×

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان
خادمیاران‌رضوی۲هزار‌بسته‌معیشتی در کرمان توزیع‌کردند

  • کد نوشته: 32197
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سعید کاظمی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته ها و هدایای متبرک رضوی به منظور تکریم و تسکین آلام مردم مناطق سیل زده بخش گلباف توزیع شده است تا مردم این مناطق در عید فطر میهمان سفره متبرک رضوی باشند.
    خادمیاران‌رضوی۲هزار‌بسته‌معیشتی در کرمان توزیع‌کردند
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: ۲ هزار بسته معیشتی، به مناسبت عید فطر و در قالب پویش دومین مرحله پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی، توسط خادمیاران رضوی استان تهیه و توزیع شد.

    خادمیاران‌رضوی۲هزار‌بسته‌معیشتی در کرمان توزیع‌کردند
    خادمیاران‌رضوی۲هزار‌بسته‌معیشتی در کرمان توزیع‌کردند
    خادمیاران‌رضوی۲هزار‌بسته‌معیشتی در کرمان توزیع‌کردند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سعید کاظمی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته ها و هدایای متبرک رضوی به منظور تکریم و تسکین آلام مردم مناطق سیل زده بخش گلباف توزیع شده است تا مردم این مناطق در عید فطر میهمان سفره متبرک رضوی باشند.

    وی تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی اهدایی حدود ۳۰۰ هزار تومان و شامل برنج، حبوبات و ماکارونی است که در شهرستان ها نیز با مشارکت خیرین گوشت قرمز و مرغ به بسته ها اضافه شد.

     دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان ادامه داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان توسط خادم‌یاران رضوی استان برای پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی جمع‌آوری و بیش از یک میلیارد ریال هم اقلام غیر نقدی تهیه و توزیع شده است.

    وی تاکید کرد: در راستای سیاست بنیاد کرامت رضوی، در ماه مبارک رمضان امسال پویش سفره ای به وسعت ایران با مشارکت خادمیاران رضوی کشور برگزار و بیش از ۹۰ درصداز کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خود خادم‌یاران تهیه شده است و این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران و مابقی توسط آستان قدس رضوی اهدا شده بود.

    کاظمی پور افزود: همچنین دربسته های تهیه شده یک جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر فرهنگ و معارف رضوی نیز به محبین حضرت رضا (ع)  اهدا شد.

    وی تصریح کرد: پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین است و دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی استان کرمان به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *