مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در این استان خبر داد.
×
×

راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین

  • کد نوشته: 32228
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • ۰
  • مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در این استان خبر داد.
    راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین
  • تبلیغ هدفمند
    بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین راه اندازی می شود
    راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین

    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در این استان خبر داد.

    مریم بیدخام در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی چند قلوها در حمام قجر قزوین با اعلام این مطلب افزود: جامعه از فعالیت تشکل‌های مردم نهاد استقبال می کند و سمن‌ها درمیان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند چراکه برخواسته از دل مردم و بطن جامعه هستند.
    وی اظهار داشت:موسسه دوقلوها و چند قلوهای استان قزوین از تشکل‌های نوپایی است که در مدت کوتاهی توانسته بیش از یکهزار و ۵۰۰ عضو جدید داشته باشد و در همین مدت اقدامات بسیار خوبی در زمینه شناسایی خانواده های دارای فرزندان دو قلو و چند قلو ، آموزش و اجرای برنامه های فرهنگی برای جامعه هدف داشته است .
    بیدخام افزود: نمایشگاه صنایع دستی دوقلوها و چندقلوهای استان قزوین که به مناسبت روز جهانی چندقلوها و همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر برگزار شد ، آثار بسیار نفیس ، زیبا و ارزشمندی بود که نشان از ظرفیت و توانایی این آنان دارد که ضروری است از این هنر و توانایی آنها در راستای اشتغال پایدار حمایت های چند جانبه صورت بگیرد .
    این مسوول تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد ، نمایشگاه صنایع دستی خانواده بزرگ دوقلوها و چندقلوهای استان قزوین با بهبود وضعیت کرونا در سطح وسیعتری برگزار شود.
    وی اضافه کرد: ضروری است که از خانواده های دارای فرزند دو یا چند قلو حمایت‌های لازم در جهت آموزش و توانند سازی آنها و هم ارائه تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانواده ها و فرزندان انجام شود.
    بیدخام تصریح کرد: مهم‌ترین مشکلی که خانواده‌های دارای فرزند دو یا چند قلو دارند همزمان بودن رسیدگی به آن‌هاست که به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ مراقبت و نگهداری در مرحله نوزادی و کودکی، خانواده‌ها را با مشکل مواجه می‌کند و ضروری است که مورد حمایت قرار گیرند.
    وی ، تشکیل بانک اطلاعاتی از دوقلوها و چندقلوها ، تلاش در ایجاد اشتغال ، راه اندازی شرکت تعاونی در حوزه های مختلف ، انجام امور مشاوره ، برگزاری همایش و جشنواره های مختلف مهمترین فعالیت های این انجمن دانست و خواستار عضویت دوقلو و چندقلوهای سطح استان در این انجمن شد .

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *