×
×

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد ارس
صدور۲۰۰سندگواهی‌صادرات از منطقه‌آزادارس‌به‌اوراسیا وترکیه

  • کد نوشته: 32271
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اللهوردی عظیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز جهت تسهیل در امور و خدمت رسانی موثرتر برای فعالان، نمایندگی اتاق بازرگانی تبریز به متولی گری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس دراین منطقه شروع به کار کرده است و نمایندگی مذکور با فعال نمودن دفاتر در محدوده جلفا و نوردوز نسبت به انجام خدمات صدور گواهی مبداء کالاهای صادراتی اقدام کرده و در آینده نزدیک صدور و تمدید کارت بازرگانی نیز در ارس انجام خواهد شد.
    صدور۲۰۰سندگواهی‌صادرات از منطقه‌آزادارس‌به‌اوراسیا وترکیه
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد ارس گفت: در سه ماه گذشته سالجاری ۲۰۰ سند گواهی کالاهای صادراتی از سوی این شرکت و نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به مقصد کشورهای اوراسیا و ترکیه صادر شده است.

    صدور۲۰۰سندگواهی‌صادرات از منطقه‌آزادارس‌به‌اوراسیا وترکیه
    صدور۲۰۰سندگواهی‌صادرات از منطقه‌آزادارس‌به‌اوراسیا وترکیه
    صدور۲۰۰سندگواهی‌صادرات از منطقه‌آزادارس‌به‌اوراسیا وترکیه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اللهوردی عظیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز جهت تسهیل در امور و خدمت رسانی موثرتر برای فعالان، نمایندگی اتاق بازرگانی تبریز به متولی گری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس دراین منطقه شروع به کار کرده است و نمایندگی مذکور با فعال نمودن دفاتر در محدوده جلفا و نوردوز نسبت به انجام خدمات صدور گواهی مبداء کالاهای صادراتی اقدام کرده و در آینده نزدیک صدور و تمدید کارت بازرگانی نیز در ارس انجام خواهد شد.  

    وی با اشاره به رویکرد اصلی این شرکت در ارایه خدمات به فعالان اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار در راستای تسهیل فرایندها، گفت: شرکت سرمایه گذاری ارس تلاش می کند به تمام نیازهای فعالان اقتصادی در سامانه های الکترونیکی مرتبط پاسخ دهد  و فعالان اقتصادی می توانند جهت دریافت این خدمات به شرکت مراجعه کنند.  

    مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارس انجام ارائه خدمات در حوزه سرمایه گذاری و ارائه خدمات معاملاتی و بیمه ای برای فعالان اقتصادی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت آمادگی دارد در کنار ارایه خدمات سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، در طرح های مختلف سرمایه گذاری نیز مشارکت کند و اکنون با مطالعه و بررسی چندین طرح سرمایه گذاری در آینده نزدیک اقدام به اجرایی کردن آنها خواهد کرد.

    عظیمی با اشاره به اهمیت محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس به عنوان تنها مرز زمینی مرتبط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت: برای ایجاد زیر ساخت های ترانزیت طرح پارکینگ و محوطه تخلیه و بارگیری نوردوز با پیشرفت ۵۰ درصدی در محدوده این منطقه با اعتبار سه میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

    عظیمی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه که در آن علاوه بر امکانات تخلیه و بار گیری، خدمات رفاهی نیز برای رانندگان فراهم خواهد شد تا پایان خرداد ماه آماده سازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: همچنین در راستای گسترش ارتباطات با کشورهای اوراسیا در آینده نزدیک ساختمان اوراسیا در ارس و در محدوده نودوز احداث و بهره برداری خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *