×
×

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان
۲هزارو۵۵۰کلاس‌درس در استان‌کرمان ساخته‌شد

  • کد نوشته: 32302
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۶کلاسه شهید سلیمانی در کهنوج افزود: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ کلاس توسط خیرین و مابقی با اعتبارات دولتی ساخته شده است.
    ۲هزارو۵۵۰کلاس‌درس در استان‌کرمان ساخته‌شد
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طی سه سال گذشته تعداد ۲هزار و ۵۵۰کلاس درس توسط بخش دولتی و غیردولتی (خیرین ) در این استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    ۲هزارو۵۵۰کلاس‌درس در استان‌کرمان ساخته‌شد
    ۲هزارو۵۵۰کلاس‌درس در استان‌کرمان ساخته‌شد
    ۲هزارو۵۵۰کلاس‌درس در استان‌کرمان ساخته‌شد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۶کلاسه شهید سلیمانی در کهنوج  افزود: از این تعداد  یکهزار و ۵۸۰ کلاس  توسط خیرین و  مابقی با اعتبارات دولتی ساخته شده است.


    وی اظهار داشت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده ۹۵۰ کلاس درس نیز در استان به بهره برداری می رسد.


    اسکندری نسب خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر سرانه فضای آموزشی استان  از ۴.۹ متر به ۵.۲۳ متر  افزایش یافته که به میانگین کشوری رسیده است.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دبستان  ۶ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با زیربنای ۷۰۳ مترمربع، در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

    احمد اسکندری نسب اافزود:  این آموزشگاه که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده، دارای ۶ کلاس و تجهیزات جانبی می باشد که بیش ۱۶۰ دانش آموز دختر در این مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.
     مدرسه ۶ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با مشارکت بنیاد برکت در کهنوج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان, امام جمعه، فرماندار کهنوج و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

     کهنوج در ۳۳۰کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *