×
×

طبق پیش‌بینی هواشناسی گیلان
کاهش دما در گیلان

  • کد نوشته: 32308
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، هوای گیلان پس از یک هفته بارانی از ابتدای هفته جاری رو به پایداری و آسمانی آفتابی کرد و دمای هفته در نخستین روز هفته در برخی مناطق به حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد رسید.
    کاهش دما در گیلان
  • تبلیغ هدفمند

    هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد که سه‌شنبه گرم‌ترین روز هفته جاری است که دمای هوا در برخی مناطق استان به ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

    کاهش دما در گیلان
    کاهش دما در گیلان
    کاهش دما در گیلان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، هوای گیلان پس از یک هفته بارانی از ابتدای هفته جاری رو به پایداری و آسمانی آفتابی کرد و دمای هفته در نخستین روز هفته در برخی مناطق به حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد رسید.

    همچنین پیش‌بینی هواشناسی حاکی از افزایش دمای هوا در اواسط هفته به بیش از ۳۰ درجه در مناطق مرکزی استان بود ولی اکنون مشخص شده است که سامانه گرمایی جدید تاثیر بیشتری بر استان خواهد داشت.

    طبق پیش‌بینی هواشناسی گیلان، خروج سامانه کم فشار از استان منجر به افزایش دما و ایجاد جریان گرم شده است به گونه ای که امروز اغلب مناطق استان آسمانی آفتابی همراه با افزایش چند درجه ای دما را تجربه کردند که این افزایش دما در مناطق جلگه ای مرکز و شرق استان بیشتر احساس شد. 

    براساس جدول پیش بینی هفتگی هواشناسی، شرایط جوی استان تا پایان هفته صاف تا ابری همراه با افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر و رگبار پراکنده خواهد بود. 

    طبق این جدول امروز حداکثر دما در برخی مناطق استان مانند منجیل و لوشان به ۳۱درجه خواهد رسید و رشت مرکز استان نیز دمای ۲۹درجه سانتیگرادی را تجربه می کند که این شرایط جدی تا روز سه‌شنبه تداوم داشته و دمای هوا روند افزایشی را سپری می کند. 

    بنابر این جدول سه شنبه گرم‌ترین روز برای استان گیلان در هفته جاری خواهد بود که دمای هوا تا ۳۶ درجه سانتیگراد گرم می شود که شهرستان منجیل میزبان این دما خواهد بود و پس از آن لوشان با ۳۵درجه و سیاهکل با ۳۴درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند. 

    هواشناسی همچنین برای روزهای پایانی هفته آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه کاهش چهار تا ۹ درجه‌ای دما را پیش‌بینی کرده است که در برخی مناطق همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد بود. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *