×
×

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری
سرانه‌فضای‌سبز در شهرری به‌حدود۲۰مترمربع‌رسید

  • کد نوشته: 32345
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرهاد افشار روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با احداث و توسعه ۱۰ بوستان در سال ۱۳۹۹، تعداد بوستان های این منطقه به ۱۸۴ مورد رسیده و هم اکنون عرصه فضای سبز داخل محدوده بیش از ۷۲۸ هکتار است.
    سرانه‌فضای‌سبز در شهرری به‌حدود۲۰مترمربع‌رسید
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری اعلام کرد: با افزایش شمار بوستان‌های این منطقه در سال ۱۳۹۹ به ۱۸۴ مورد، سرانه فضای سبز شهروندان شهرری به ۱۹.۹۴ مترمربع رسید.

    سرانه‌فضای‌سبز در شهرری به‌حدود۲۰مترمربع‌رسید

    سرانه‌فضای‌سبز در شهرری به‌حدود۲۰مترمربع‌رسید
    سرانه‌فضای‌سبز در شهرری به‌حدود۲۰مترمربع‌رسید

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرهاد افشار روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با احداث و توسعه ۱۰ بوستان در سال ۱۳۹۹، تعداد بوستان های این منطقه به ۱۸۴ مورد رسیده و هم اکنون عرصه فضای سبز داخل محدوده بیش از ۷۲۸ هکتار است.


    وی با بیان اینکه تعداد بوستان ها از ۱۷۷ عدد در سال ۱۳۹۸به ۱۸۴ در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ مساحت فضای سبز داخل محدوده ۷۰۹ هکتار و سرانه فضای سبز ۱۹ مترمربع بود این رقم در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۷۲۸ هکتار و ۱۹.۹۴ مترمربع رسیده است.
    این مسئول خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۹۸ با احداث هفت بوستان جدید در سال ۹۹ از جمله بوستان های مینیاتور، زیتون، امام زاده ابوالحسن، شهید صحرایی شمالی، علائین، رضوان و بهشتی در مجموع به متراژ ۹۱ هزار و ۷۰۱ مترمربع، بیش از ۹.۱۷ هکتار به مساحت بوستان های این منطقه افزوده شد.
    شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری یادآور شد: هم اکنون در راستای ارتقای فضاهای سبز شهری و رفاه حال شهروندان بوستان های گلشنی، دوستدار کودک و بی بی شهربانو، باغ راه زهره وند، خورشید، فاز ۲ اندیشه و باغ راه پروین در حال احداث است و با توجه به شرایط اقلیم و محیطی  این منطقه، از گونه های مقاوم به کم آبی و شوری خاک در عرصه های فضای سبز محدوده شهری و پیرامونی استفاده شده است.

    منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *