×
×

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی
حضورآگاهانه درانتخابات وظیفه‌وسرنوشت‌ساز است

  • کد نوشته: 32348
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد ملایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب همانطور که شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه محسوب می‌شود و مردم باید به فردی برای ریاست جمهوری رای دهند که توان اداره کشور را داشته باشد.
    حضورآگاهانه درانتخابات وظیفه‌وسرنوشت‌ساز است
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حضور آگاهانه در انتخابات وظیفه آحاد مردم و سرنوشت‌ساز برای آینده ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

    حضورآگاهانه درانتخابات وظیفه‌وسرنوشت‌ساز است
    حضورآگاهانه درانتخابات وظیفه‌وسرنوشت‌ساز است
    حضورآگاهانه درانتخابات وظیفه‌وسرنوشت‌ساز است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد ملایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب همانطور که شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه محسوب می‌شود و مردم باید به فردی برای ریاست جمهوری رای دهند که توان اداره کشور را داشته باشد.

    وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد، یکی از بزرگترین آرمان‌های انقلاب و نهضت آن بحث جمهوریت و اسلامیت بود که در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رای قاطع مردم به عنوان نظام جمهوری اسلامی انتخاب شد یعنی نظامی که مردم صاحبان اصلی آن هستند.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم انقلاب و خنثی شدن توطئه‌های دشمن به ویژه در شرایط فعلی می‌شود.

    وی انتخابات را تبلور جمهوریت و مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: انتخابات مهمترین فرصت و حق تعیین سرنوشت محسوب می‌شود به این دلیل حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است.

    حجت الاسلام ملایی گفت: مردم با انتخابات حق مشارکت در امور سیاسی، اجتماعی و اداره کشور و حاکمیت بر سرنوشت خود را دارند به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری که مدیریت اجرایی کشور در دست یک شخص قرار می‌گیرد و می‌خواهد چهار سال کشور را اداره کند.

    وی ادامه داد: اگر به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توجه کنیم، همواره تاکید می‌کنند میزان رای ملت است و شرکت در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به آثار و نتایج حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات موجب اعتبار و آبروی نظام می‌شود و یاس دشمنان انقلاب را در پی دارد، به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که شکوه، عزت و عظمت ملت و ایران را می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند.

    وی تصریح کرد: اقتدار و استحکام نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردم بوده است.

    حجت الاسلام ملایی به نقش تاثیرگذار روحانیت در جلب مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: روحانیون با شیوه‌های مختلف باید شاخص‌های نامزد اصلح و اهمیت حضور در انتخابات را برای مردم بازگو و تبیین کنند.

    وی گفت: همانطور که حضور حداکثری در انتخابات باعت اقتدار نظام اسلامی و یاس دشمن می‌شود حضور کمرنگ در این صحنه سیاسی هم موجب امیدواری دشمن خواهد شد.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حضور مردم در انتخابات را در شرایط فعلی که فشارها و تحریم‌های دشمن وجود دارد، در صحنه بین‌المللی بسیار مهم و موثر دانست و گفت: مردم باید بدانند برای انتخاب مدیریتی که بتواند مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور را حل کند، راهش شرکت در انتخابات است.

    وی همچنین از رسانه‌ها خواست با اطلاع‌رسانی صحیح و بی‌طرفانه در آگاهی‌بخشی مردم نقش ایفا کنند تا مردم بهترین انتخاب را داشته باشند.     

    انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

    انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.                                                                                                                          

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *