×
×

به درآمد برسید
مشاغلی که به شما کمک می‌کندتا پول‌ساز شوید

  • کد نوشته: 32368
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۸
  • ۰
  • شغل‌های همچون: بزازی،آهنگری، قالی بافی، گلیم بافی، عینک سازی یا فروش عینک،کامیون های حمل و نقل بار و تعمیرگاه اتومبیل … نام برد
    مشاغلی که به شما کمک می‌کندتا پول‌ساز شوید
  • تبلیغ هدفمند

    از جمله مشاغلی که می توانید بعنوان شغل اصلی یا دوم خود انتخاب کنید و از آن به عنوان شغلی پول ساز بهره ببرید را می‌تواند در چند عنوان ذیل معرفی کرد .

    مشاغلی که به شما کمک می‌کندتا پول‌ساز شوید


    شغل‌های همچون: بزازی،آهنگری، قالی بافی، گلیم بافی، عینک سازی یا فروش عینک،کامیون های حمل و نقل بار و تعمیرگاه اتومبیل … نام برد


    بزازی یا پارچه فروشی:
    بزازی یا پارچه فروشی جایی است که در آن فروش پارچه انجام می شود. در گذشته پارچه فروشی یکی از پرسودترین مشاغل رسته های بازار بوده و بزازان می توانستند پول خوبی کسب کنند. به جز این، برخی از افراد پارچه فروشی سیار داشته و در کوچه ها و داخل اتومبیل خود پارچه می فروختند.
    آهنگری (Forging): شکل دادن به فلزات با استفاده از نیروهای فشاری آهنگری نام دارد و این ضربات معمولا توسط یک چکش آهنگری یا قالب وارد می آیند. البته این شغل در طول قرن ها بسیار تکامل یافته است و به یک فرآیند مهندسی، تولید ابزار، مواد اولیه و محصولات به منظور رفع نیازهای صنعت مدرن بدل شده است.
    قالی بافی: قالی بافی یا فرش بافی نیز یکی از هنرهای دیرین است که از گذشته تا به امروز البته کمتر بسیاری از آن کسب درآمد می کرده اند. با یادگیری مهارت هایی مانند قلاب بافی در بافت گره ترکی، پودکشی، قیچی زدن، انواع ابزار کوبیدن و شانه شما می توانید فرش ببافید و کسب درآمد نمایید.
    گلیم بافی: گلیم بافی ساده از تار و پود و از پنبه و پشم (معمولا پشم حیوانات اهلی) است که در گذشته بیشتر به عنوان فرش کاربرد داشته است. این کار عمدتا در بین عشایر هنوز هم انجام می شود. البته در شرق اروپا، شمال آفریقا، آسیای مرکزی و هرجایی که بز و گوسفند پرورش می دهند این شغل رواج داشته و مردمان آن دیار در بافت گلیم تخصص دارند.
    عینک سازی یا فروش عینک: یکی از ایده‌های کسب و کار که سود قابل توجهی دارد عینک سازی یا فروش عینک است. فروشندگان عینک معمولا به غیر از فروش، ساخت و تعمیرات این کالای حساس و ضروری را نیز انجام می دهند. رفع شکستگی، نصب لنز روی فریم عینک، تراش عدسی و بسیاری از کارهای دیگر که مربوط به این کسب و کار می شود. حتی تراش عدسی را می توان در منزل انجام داد و در واقع نوعی شغل خانگی محسوب شده و برخی افراد از این راه کسب درآمد می نمایند.
    کامیون های حمل و نقل بار: یکی از انواع حمل و نقل، حمل و نقل با کامیون و جابجایی انواع کالا و خدمات می شود. در واقع این کسب و کار رابطی میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد. تا اوایل قرن نوزدهم کامیون ها نقش بسیار مهمی را برای توسعه اقتصادی از طریق توزیع عادلانه ثروت و مشاغل میان شهرها و روستاها ایفا می کردند. حمل و نقل جاده ای به صورت مستقیم نیز شغل های زیادی را پدید آورده است. در واقع بیش از ۵ میلیون نفر در اتحادیه اروپا و بیش از ۹ میلیون نفر در آمریکا در این کسب و کار هستند.
    تعمیرگاه اتومبیل: تعمیرگاه خودرو نیز یکی از کسب و کارهایی است که در آن تعمیرکاران خودرو به تعمیر خودروها، بازدید و تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر هوا، شمع، تعویض لاستیک ها و … می پردازند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *