×
×

استاندار البرز
تجمعات‌تبلیغاتی‌داوطلبان‌انتخابات در البرز ممنوع‌است

  • کد نوشته: 32398
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۹
  • ۰
  • به گزارش روز بازار کسب و کار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، عزیزاله شهبازی با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون اظهار داشت: کلیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.
    تجمعات‌تبلیغاتی‌داوطلبان‌انتخابات در البرز ممنوع‌است
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار البرز گفت که هر گونه تجمع و گردهمایی تبلیغاتی تا پیش از زمان قانونی تبلیغات و تایید ستاد ملی کرونا مغایر قانون و ممنوع است.

    تجمعات‌تبلیغاتی‌داوطلبان‌انتخابات در البرز ممنوع‌است
    تجمعات‌تبلیغاتی‌داوطلبان‌انتخابات در البرز ممنوع‌است
    تجمعات‌تبلیغاتی‌داوطلبان‌انتخابات در البرز ممنوع‌است

    به گزارش روز بازار کسب و کار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، عزیزاله  شهبازی با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون اظهار داشت:  کلیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.


     وی افزود:  از طرفی همانطوری که می دانید انتخابات بر اساس جدول زمانی خود توسط دست اندرکاران  در حال انجام  و جلسات ستاد انتخابات به طور مرتب و منظم برگزار و  هماهنگی خیلی خوبی بین هیات های  اجرایی و نظارت وجود دارد.
     وی با بیان هرگونه تجمع تبلیغاتی توسط داوطلبان انتخابات ممنوع است اظهار داشت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی رعایت قانون یک وظیفه دینی،  شرعی و قانونی است برای اینکه رای مردم زینتی نیست بلکه یک رای هم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است به همین خاطر تامین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهداف اساسی و اصلی وزارت کشور در استان ها می باشد.
     استاندار البرز  در ادامه تصریح کرد:  حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ماه سال جاری تمامی تحلیل‌های هدفمند استکبار جهانی را نقش برآب خواهد ساخت. 

     شهبازی افزود:  یکی از فصول کلیه انتخابات در سطوح مختلف مجازات‌هایی است که قانونگذار برای برخورد با متخلفین پیش‌بینی کرده است.
     وی ادامه داد: امروزه در دنیا گردش قدرت به روش مسالمت آمیز از طریق انتخابات صورت می گیرد در حقیقت این مردم هستند که سر نوشت خودشان را تعیین و رقم می زنند و اصولا قاعده دمکراسی و گردش قدرت هم همین است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *