×
×

انجام واکسیناسیون نامه‌رسان‌ها تایک ماه آینده

  • کد نوشته: 32647
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
  • ۰
  • 🔹با شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر روند فعالیت های برخی صنوف و تعطیلی فروشگاه های فیزیکی، کسب و کارهای مجازی رونق و با استقبال مردم مواجه شد.
    انجام واکسیناسیون نامه‌رسان‌ها تایک ماه آینده
  • تبلیغ هدفمند

    🔹روابط عمومی شرکت ملی پست;واکسیناسیون کارکنان شرکت ملی پست بر اساس تاکید آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پی گیری‌های مدیرعامل شرکت ملی پست مبنی بر مواجهه مستقیم این قشر از کارکنان کشور با مردم و امانات پستی تا یک ماه آینده انجام می شود.

    انجام واکسیناسیون نامه‌رسان‌ها تایک ماه آینده

    🔹با شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر روند فعالیت های برخی صنوف و تعطیلی فروشگاه های فیزیکی، کسب و کارهای مجازی رونق و با استقبال مردم مواجه شد.

    🔹در این بین ستادملی مقابله با کرونا با ابلاغ بخشنامه ای سطوح فعالیت مشاغل را تعیین و فعالیت‌های پستی در مشاغل گروه یک و خدمات ضروری قرار گرفت.

    🔹این شرکت با بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی بدون افزایش پرسنل در کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیر ضرور ،نقشی موثر ایفا کرد .

    🔹در همین راستامدیرعامل شرکت ملی پست نیز نسبت به پی گیری نامه آذری جهرمی و مکاتبات متعدد در این خصوص اقدام کرد و با ابلاغ نامه ای با واکسیناسیون سریعتر کارکنان شبکه پستی در اولویت گروه سوم قرار گرفتند و بر همین اساس مقرر شد تا کارکنان پست طی یک ماه آینده واکسینه شوند.

    🔹پیش از این وزیر ارتباطات با توجه به نقش بی بدیل پست در سنگر مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارتباطات مستقیم این قشر از کارکنان به طور مستقیم با مردم و امانات پستی و در معرض خطر بودن ، طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان،آموزش پزشکی خواستار تامین واکسن پرسنل شرکت ملی پست شده بود.

    🔹 در ایام شیوع بیماری کرونا تعداد ۱۲ نفر از کارکنان شرکت ملی پست جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند و بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان در سطح کشور درگیر بیماری شدند و پس از بهبود بلافاصله فعالیت کاری خود را از سرگرفتند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *